اهدای ۳۰۰۰ جلد کتاب رایگان به مردم اردبیل

اهدای 3000 جلد کتاب رایگان به مردم اردبیل

مجری طرح آئین نذر کتاب در اردبیل گفت:‌ در قالب آئین نذر کتاب ۳ هزار جلد کتاب به صورت رایگان به مردم اردبیل اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، توحید مهدوی پیش از ظهر امروز در بازدید شهردار اردبیل از غرفه آئین نذر کتاب در اردبییل اظهار داشت: این انجمن با مجوز صادره از سوی وزارت ورزش و جوانان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و ترویج نذر اقلام فرهنگی نسبت به برگزاری آئین نذر کتاب به مدت سه روز در مقابل دبیرستان مدرس اقدام کرده است.

وی با اشاره به استقبال گرم و پرشور شهروندان اردبیلی از این آئین گفت: بدون آن‌که تبلیغات محیطی انجام داده باشیم، در روز نخست 500 جلد کتاب در این غرفه به شهروندان اهدا شد و شهروندان نیز حدود 100 جلد کتاب به این غرفه اهدا کردند و در روز دوم نیز حدود یک هزار جلد کتاب در این غرفه اهدا و در مقابل شهروندان نیز حدود 170 جلد کتاب به این غرفه اهدا کردند.

مجری طرح آئین نذر کتاب در اردبیل تعداد کتاب‌های اهدا شده به شهروندان در روز سوم یعنی آخرین روز برگزاری این آئین را حدود یک هزار و 200 جلد برشمرد و بیان کرد: 300 جلد کتاب نیز از سوی شهروندان در روز آخر به غرفه آئین نذر کتاب اهدا شد.

مهدوی تصریح کرد: ما با مشارکت اداراتی همچون استانداری، شهرداری اردبیل، سازمان تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید، نهاد کتابخانه‌های عمومی و اداره کل منابع طبیعی با دو شعار «با نذر کتاب یک شمع در حرم آگاهی بیفروزیم» و «یک کتاب نذر کن و دو کتاب نذری هدیه بگیر» فعالیت خود را در راستای آئین نذر کتاب آغاز کردیم.

دبیر انجمن مهر امید افزود: با وجود پیش‌بینی انجام شده مبنی بر توزیع 700 جلد کتاب در بین مردم اما در مجموع 3 هزار جلد کتاب در بین شهروندان توزیع شد که در این بین نهادها و سازمان‌های مختلف همچون تبلیغات اسلامی با اعطای 700 جلد کتاب یاریگر ما در اجرای این طرح بودند.

وی اظهار کرد:‌ تمامی کتب اهدا شده توسط انجمن مهر امید به مردم از طوی نهادها و دستگاه‌های مختلف در استان اعطا شده بود و انجمن هیچ گونه هزینه‌ای را برای خرید کتاب پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon