۳ واحد نیروگاهی تولید برق با ظرفیت ۱۸ مگاوات در خارگ راه‌اندازی می‌شود

3 واحد نیروگاهی تولید برق با ظرفیت 18 مگاوات در خارگ راه‌اندازی می‌شود

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: سه واحد نیروگاه تولید برق با ظرفیت ۱۸ مگاوات در خارگ راه‌اندازی می‌شود که سبب برطرف شدن مشکل برق و آب این جزیره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست با فرهنگیان خارگ با بیان اینکه فرهنگیان نقش مهمی در روند توسعه و پیشرفت دارند اظهار داشت: فرهنگیان با تربیت و تعلیم نیروی تخصصی مورد نیاز جامعه روند پیشرفت و توسعه فراهم می‌کند که این خود نقش مهم فرهنگیان دراین عرصه نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه به مشکلات فرهنگیان واقف هستم گفت: با توجه به اینکه در لباس معلمی فعالیت داشته‌ام کم و بیش به مشکلات و فعالیت‌های این قشر واقف هستم و در رفع مشکلات آنان تلاش‌های زیادی شده است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه تاکنون در حل مشکلات فرهنگیان اقدامات موثری انجام نشده است افزود: هر چند مسئولان بر مشکلات فرهنگیان واقف هستند اما که آن گونه که در تراز فرهنگیان باشد تاکنون برای این قشر تلاش نشده است.

جمیری با بیان اینکه وضعیت معیشتی معلمان نامطلوب است افزود: هر چند امسال 5 هزار میلیارد تومان به بودجه 20 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش افزوده شد ولی علاج درد فرهنگیان نبود.

وی با بیان اینکه مشکلات خارگ در مسیر رفع شدن است تصریح کرد: با عزم مسئولان استان بوشهر و پیگیری‌های انجام شده مشکلات شهروندان جزیره خارگ در حال برطرف شدن است

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساکنان خارگ در حوزه آب و برق، دفع فاضلاب، صید و صیادی، بهداشت و درمان، اشتغال، حمل و نقل و آموزش و پرورش دارای مشکلات هستند گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده این مشکلات مورد توجه قرار گرفته که در برنامه کوتاه مدت برطرف می‌شود.

جمیری با بیان اینکه مردم خارگ در دوران دفاع مقدس نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند بیان کرد: مسئولان صنعت نفت برای ارائه خدمات به مردم جزیره خارگ خدماتی انجام داده‌اند ولی با توجه به نقش مهم مردم این جزیره مقاوم در جنگ 8 ساله در یاری رساندن به کارکنان صنعت نفت در هنگام بمباران مناطق نفتی باید بیش از پیش به مردم خارگ خدمت کرد.

وی با بیان اینکه ساکنان جزیره خارگ در فصل گرما با قطعی‌های مکرر برق روبه‌رو هستند گفت: سه واحد نیروگاه تولید برق با ظرفیت 18 مگاوات در خارگ راه‌اندازی می‌شود که سبب برطرف شدن مشکل برق و آب این جزیره می‌شود.

جمیری با اشاره به راه‌اندازی اورژانس هوایی در خارگ عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ضمن صدور مجوز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خارگ راه‌اندازی اورژانس هوایی دراین جزیره مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بااشاره به ساماندهی حمل و نقل دریایی مسیر خارگ به بوشهر و گناوه و بالعکس گفت: در این حوزه تمهیدات خوبی ارائه شد که با رایزنی‌های انجام شده دو کشتی 250 و 340 نفره روزانه در این مسیرها تردد می‌کنند که برای راه‌اندازی شناورهای مسافری 100 نفره در این مسیرها برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon