۱۳۰ تن لجن مخازن نفتی در زنجان امحا شد

130 تن لجن مخازن نفتی در زنجان امحا شد

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان از امحا شدن ۱۳۰ تن لجن مخازن نفتی در زنجان خبرداد و گفت: امحا کردن این مقدار لجن با رعایت مقررات زیست محیطی در زنجان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان و به نقل از روابط عمومی پخش فرآوردههای نفتی استان زنجان، علی اصعر عباسی با اشاره به اینکه امحاء لجنهای نفتی با روش اصولی و مطابق مقررات زیست محیطی، همواره مورد توجه مدیریت و مسئولان شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی بوده است اظهار داشت: این کار به دو روش امحاء لجن یا دفن در سایتهای لندفیل و یا سوزاندن در کوره زباله سوز مورد تائید است.

وی با بیان اینکه این شرکت پس از کسب مجوز لازم از اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی و موافقت پتروشیمی تبریز مبنی بر امحاء لجنهای حاصل از لایروبی مخازن نفتی برای امحا لایروبی مخازن در کوره زباله سوز پتروشیمی، نسبت به ارسال لجنها اقدام کرده است، بیان کرد: در طول دو ماه 130 تن لجن مطابق روشهای استاندارد حمل و نقل و امحاء لجن انجام شده است.

مدیرعامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد: تحقق این مهم در سایه تلاش مجموعه واحدهای عملیاتی از جمله واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته نیز 212 تن لجن نفتی به همین روش امحاء شد و لجنهای امحای شده طبق تایید واحد کنترل کیفیت شرکت، فاقد هرگونه فرآورده قابل استحصال بوده است.

عباسی از انجام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات به زائران حضرت اباعبدالحسین(ع) خبرداد و افزود: با توجه به مسیر حرکت زائران و لزوم آمادگی جایگاههای منطقه تمهیدات لازم اندیشیده شده و جایگاههای آزادراه شمالی و جنوبی آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران در مسیر رفت و برگشت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در جایگاههای آزاد راه شمالی و جنوبی با توجه به مسیر زائران اقدامات و پیش بینی‌هایی از قبیل ارائه یک حواله نفتگاز اعتباری برای ذخیره سازی در مخازن جایگاه‌، تهیه و تدارک وسایل لازم برای تامین آب جوش برای زائران انجام شده است، بیان کرد: پیش‌بینی انجام پذیرایی از این عزیزان‌، نظارت‌های مستمر و بازدید از جایگاه و لزوم تاکید بر نظافت فضای جایگاه و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه برای ارائه خدمات مطلوب ودر نهایت سایر اقداماتی از قبیل بنرهای خوش آمدگویی و بسیج کردن کارکنان برای همکاری و همراهی در ارائه خدمات به زائرین در جایگاه انجام شده است.

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان افزود: امیدواریم که در صورت عبور زائران در مسیر رفت یا برگشت بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب و شایسته خدمتی به این عزیزان داشته و به نوعی سهمی کوچک در این اقدام معنوی بزرگ در اربعین بتوانیم در استان شور و شعور حسینی ایفا کرده باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon