«گزارش یک جنایت» اولین روایت سینمایی ایرانی‌ها از جنگ ۲۲ روزه غزه

«گزارش یک جنایت» اولین روایت سینمایی ایرانی‌ها از جنگ 22 روزه غزه

خبرگزاری تسنیم: رجبی فروتن، سخنگوی سازمان سینمایی با اشاره به انجام تحقیقات و بررسی برای انتخاب کارگردان فیلمی در مورد جنگ ۲۲ روزه غره گفت:‌ نام این فیلم «گزارش یک جنایت» است.

سعید رجبی فروتن، سخنگوی سازمان سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از انجام تحقیقات و بررسی برای انتخاب کارگردان فیلمی در مورد جنگ 22 روزه غره خبر داد و گفت: خوشبختانه فیلمنامه خوبی برای نشان دادن مقامت جامعه غزه در دست داریم. به دنبال کارگردانی هستیم که شرایط ساخت این مجموعه را داشته باشد. نام این فیلم «گزارش یک جنایت» است.

وی افزود: کارگردان این فیلم علاوه بر داشتن باور قلبی باید توان و صلاحیت ساخت این پروژه را داشته باشد. منابع عظیمی صرف ساخت «گزارش یک جنایت» می‌شود. گزینه‌های پیشنهادی ایرانی و خارجی برای ساخت این فیلم وجود دارد که همگی درحال بررسی است. 

سخنگوی سازمان سینمایی با تاکید به استفاده از جلوه‌های میدانی و بصری فراوان در «گزارش یک جنایت»گفت: این فیلم قرار است جزو آثار خیلی فاخر سینما باشد. خوشبختانه این فیلم سینمایی دچار فقر فیلمنامه نیست. محسن محسنی‌نسب نویسنده این فیلمنامه است.

رجبی فروتن در مورد زمان تخمینی برای انتخاب کارگردان و شروع پیش تولید گفت: زمان مشخصی برای این کار وجود ندارد. سعی می‌کنیم با انجام بررسی‌ها مناسبترین گزینه را انتخاب کنیم. وی در ادامه در پاسخ به این سوال که با تغییر دولت امکان لغو شدن ساخت «گزارش یک جنایت» وجود دارد؟ اضافه کرد: بهتر است پروژه‌های فرهنگی و هنری را به زلف دولت‌ها گره نزنیم.

وی درباره ساخت فیلمی در مورد جنگ 33 روزه لبنان افزود: بعد از ساخت فیلم «33 روز» دیگر فیلمنامه‌ای برای این موضوع در شورا مطرح نشده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران