۳۰۰۰ خانواده شهید در یادواره شهدای ارتش اردبیل شرکت می‌کنند

3000 خانواده شهید در یادواره شهدای ارتش اردبیل شرکت می‌کنند

فرمانده تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش گفت: بیش از ۳ هزار نفر از خانواده‌های شهدای والامقام در یادواره یک هزار و ۱۸۱ شهید ارتش اردبیل شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر محمد مختاری‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای  والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران در استانداری اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یادواره‌های شهدای والامقام ارتش در استان اردبیل تداوم می‌یابد که در این راستا برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یادواره یک هزار و 181 شهید والامقام ارتش 25 آذرماه در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود، افزود: این یادواره با حضور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده استان اردبیل با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری یادواره شهدای والامقام ارتش در اردبیل انجام شده است، بیان کرد: این یادواره به صورت باشکوه و با حضور سخنرانان کشوری و استانی برگزار می‌شود و برنامه‌های فرهنگی در این راستا تدارک دیده شده است.

مختاری‌فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ادامه راه شهیدان والامقام یکی از اهداف اصلی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی انتقال یابد.

وی اظهار کرد: در برگزاری یادواره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام دستگاه‌های اجرایی استان مشارکت داشته و این یادواره به صورت ویژه و باشکوه در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon