تحصیل ۲۵۰۰ دانش آموز استثنایی در استان هرمزگان

تحصیل 2500 دانش آموز استثنایی در استان هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از تحصیل ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز استثنایی در ۱۲۱ آموزشگاه استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی کرمپور امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین اظهارداشت: خدمات حمایتی ویژه ای جهت دستیابی کودکان و دانش آموزان هرمزگانی با نیازهای ویژه به زندگی مطلوب به آنان ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: این اقدامات و حمایت‌ها در هرمزگان، در راستای تقویت فرصت‌های برابر و اثر بخش توان و همچنین ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های بهداشتی برابر برنامه‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به این دسته از کودکان و دانش آموزان صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به فعالیت 700 فرهنگی در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه تصریح‌کرد: تمرکز جدی بر توسعه خدمات آموزشی برای دانش آموزان استثنایی داریم.

کرمپور با تاکید بر اینکه معلولیت هرگز محدودیت نیست بیان‌کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه، سرمایه‌های ارزشمند جامعه‌اند، بنابراین نگاه به این بخش باید در جامعه تغییر کند.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه جدی آموزش و پرورش بر ارتقاء سطح خدمات دانش آموزان با نیازهای ویژه معطوف شده است اذعان داشت: در بحث ارائه خدمات آموزشی، هیچ تمایزی بین سایر دانش آموزان با دانش آموزان دارای نیازهای ویژه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان با توجه به قابلیت‌های زیاد بین دانش آموزان با نیازهای ویژه بر توجه و فراهم کردن بستر لازم جهت رشد استعدادهای آنان تاکیدکرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon