۱۲۸ مقاله به ششمین کنگره پژوهشی دانشگاه‌های پزشکی شمال کشور ارسال شد

128 مقاله به ششمین کنگره پژوهشی دانشگاه‌های پزشکی شمال کشور ارسال شد

رئیس مرکز تحقیقات دانشجویی ششمین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور از ارسال ۱۲۸ مقاله علمی به این کنگره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، محمدحسین ابراهیمی در آیین افتتاحیه ششمین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور در  علوم پزشکی شاهرود اظهار داشت: از این تعداد، 40 مقاله در ششمین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور ارائه می‌شود.

وی گفت: ششمین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور با محوریت تخصصی ایمنی مواد غذایی از مزرعه تا بشقاب با حضور اساتید، پزشکان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل، مازندران، گلستان، سمنان و شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مدت دو روز برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات دانشجویی ششمین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور بابیان اینکه 128 مقاله از دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال‌شده است تصریح کرد: از این تعداد 120 مقاله وارد فرآیند داوری شده است.

ابراهیمی با اشاره به شعار سال ایمنی غذا از مزرعه تا سفره که شعار روز جهانی بهداشت در سال 2015 است گفت: این کنگره به هدف بهبود تغذیه سالم و دستاوردهای مهم اساتید و دانشجویان در این باره  می‌پردازد.

رئیس مرکز تحقیقات دانشجویی ششمین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور افزود: از 120 مقاله داوری شده تعداد 40 مقاله پذیرفته‌شده که 12 مقاله به‌صورت سخنرانی و 38 مقاله به‌صورت پوستر در دو روز برگزاری کنگره ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon