منشور اخلاقی انتخابات استان بوشهر با مشارکت نخبگان تدوین شده است

منشور اخلاقی انتخابات استان بوشهر با مشارکت نخبگان تدوین شده است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: منشور اخلاقی انتخابات استان بوشهر با بهره‌گرفتن از نظرات و پیشنهادات نخبگان، تشکل‌ها و افراد صاحب نظر و فعال در حوزه انتخابات تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، فتح الله حقیقی صبح امروز در نشست ستاد انتخابت استان بوشهر با هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستان گناوه با بیان اینکه در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود اظهار داشت: انتظار آحاد مختلف جامعه این است که نخبگان و توانمندان در صحنه انتخابات حضوری فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی و حفظ آنان بزرگترین سرمایه یک جامعه است، تصریح کرد: حضور پرشور و با صلابت مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای بیمه کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تدوین منشور اخلاقی انتخابات در استان بوشهر خبرداد و افزود: منشور اخلاقی انتخابات استان با بهره گرفتن از نظرات و پیشنهادات نخبگان، تشکل‌ها و افراد صاحب نظر و فعال در حوزه انتخابات تدوین شده است.

حقیقی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی انتخابات در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسئولان اداری انتخابات در شهرستان‌های استان بوشهر در کارگاه‌های آموزشی شرکت و موفق به گذراندن دوره‌های تخصصی شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر افزود: 25 هیئت اجرایی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر تشکیل شده که فعالیت‌های این هیئت‌ها تا پایان برگزاری انتخابات 7 اسفند ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی موظف هستند امکانات خود را حسب دستور فرمانداری‌ها در اختیار آن‌ها برای انتخابات قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کسی توقع نداشته باشد که بیشتر از قانون صاحب حق شود افزود: یکی از اهداف و وظایف ما ایجاد فرصت برابر در انتخابات برای همه است تا آنچه حق، قانون و عدالت است اجرایی شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon