۱۷۵ زبان‌آموزِ اسپانیایی در مرکز تربیت مبلغ آمریکای جنوبی تحصیل می‌کنند


175 زبان‌آموزِ اسپانیایی در مرکز تربیت مبلغ آمریکای جنوبی تحصیل می‌کنند

رئیس مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای‌جنوبی گفت: در حال حاضر ۸ دوره در مقاطع مختلف در حال برگزاری است که ۱۷۵ زبان‌آموز اسپانیایی در این مرکز مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۱۴۵ برادر و ۳۰ خواهر هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام علی مجتهد‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تربیت ملبغ آمریکای‌جنوبی، اظهار داشت: این مرکز تخصصی با مراکز دیگر تفاوت دارد و به دو زبان پرتغال و اسپانیایی فعالیت می‌کند و داشتن مدرک سطح 3 برای حضور طلاب در این مرکز الزامی است.

رئیس مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای‌جنوبی افزود: از سال 85 تاکنون برنامه‌های آموزشی این مرکز آغاز شده و 16 دوره نیز برگزار کرده‌ایم که پس از ورود طلاب به این مرکز 3 ترم سخت آغاز می‌شود و پس از آن 8 ترم تخصصی برای افراد برگزیده برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 8 دوره در مقاطع مختلف در حال برگزاری  است که  175 زبان‌آموز اسپانیایی در این مرکز مشغول تحصیل هستند که از این تعداد  145 برادر  و 30 خواهر هستند و همچنین 30 زبان آموز پرتغالی مشغول تحصیل هستند.

رئیس مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر اساتید مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای جنوبی در زمنیه پژوهش در حال مطالعات تخصصی هستند، تصریح کرد: این مرکز تلاش می‌کند تا گزارش‌های گوناگونی را در اختیار مبلغان قرار دهد تا با شناخت بیشتر به نشر و تبلیغ دین بپردازند.

مجتهدزاده اظهار داشت: 25 طلبه ‌لاتین جذب کرده‌ایم و تعدادی در منطقه مشغول فعالیت هستند و با 50 مرکز اسلامی و 30 سایت اسلامی و 7 رادیو در ارتباط هستیم و همچنین در حوزه مسیحیت با 400 دانشگاه ارتباط داریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon