جلسه معارفه امام جمعه پردیسان قم برگزار شد


جلسه معارفه امام جمعه پردیسان قم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: جلسه معارفه امام جمعه پردیسان قم با حضور فرماندار قم و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، امروز و قبل از اقامه نخستین نماز جمعه پردیسان، جلسه معارفه امام جمعه پردیسان با حضور فرماندار قم و حجت الاسلام تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم برگزار شد.

فرماندار قم که پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین امام جمعه پردیسان قم سخن می گفت، با اشاره به اینکه برگزاری نماز جمعه آثار و برکات زیادی دارد، اظهارکرد: شهرک پردیسان قم با حضور طلاب و فرهنگیان، از جمله مناطق تاثیرگذار استان است و میزان مشارکت ساکنین اینجا در انتخابات هم دو برابر نواحی دیگر بوده است.

فرماندار قم تصریح کرد: شهرک پردیسان قم در بستری که دولت خدمتگذار آماده کرده است، شکل گرفته است و دولت با تمام توان در این شهرک خدمت کرده است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام غفوری، امام جمعه شهرک پردیسان گفت: حوزه علمیه قم به عنوان یک ظرفیت مهم در کشور فعالیت می‌کند و منشا نورانیت به شمار می‌رود.

غفوری افزود: من از سال 56 در قم بوده ام، و با وضعیت این شهر آشنا هستم و در دولت نهم و دهم خدمات گسترده‌ای در قم ارائه شده است.

وی با اشاره به موقعیت شهرک پردیسان، گفت: این شهرک یکی از مناطق حساس قم است و مسئولان باید بیشتر به آن توجه کنند.

حجت الاسلام تقوی، مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم نیز گفت: با برگزاری نماز جمعه، اتحاد و همدلی میان مردم بیشتر می شود و باعث می شود تا دشمنان در مقابل ملت ایران به جایی نرسند.

وی افزود: مردم شهرک پردیسان از چند سال قبل درخواست برگزاری نماز جمعه را داشتند و پس از آماده کردن مقدمات، امروز با فضل خداوند شاهد برگزاری نخستین نماز جمعه در این منطقه هستیم.

انتهای پیام / الف

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon