عرضه کتاب با تخفیف در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان

عرضه کتاب با تخفیف در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان از عرضه کتاب و محصولات مکتوب با تخفیف ۳۰ درصدی در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علیرضا درویش‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران از عرضه کتاب با تخفیف 30 درصد در سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده با مؤسسه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ایران، 20 درصد از تخفیف این کتاب‌ها از طریق یارانه خرید کتاب و 10 درصد نیز از طرف ناشران داده می‌شود.

وی در ادامه، با اشاره به نحوه استفاده از این تخفیف افزود: علاقه‌مندان باید برای استفاده از یارانه خرید کتاب، با مراجعه به بانک مستقر در نمایشگاه و ارائه کارت ملی، نسبت به تهیه بن خرید کتاب اقدام کنند.

مدیرکل ارشاد هرمزگان با اشاره به سقف محدود یارانه خرید کتاب تصریح‌کرد: برای استفاده از یارانه کتاب، سقف مشخصی برای اقشار مختلف در نظر گرفته شده که به صورت رسمی اعلام می‌شود .

درویش‌نژاد در ادامه، از تخصیص 50 درصد یارانه کتاب از طرف استان و 50 درصد نیز از سوی مؤسسه نمایشگاه‌های کتاب کشور خبرداد.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با اشاره به اینکه سعی شده با غرفه بندی متفاوت از فضای نمایشگاه حداکثر استفاده مفید به عمل آید گفت: حدود 700 ناشر از سراسر کشور در 450 غرفه در نمایشگاه امسال حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: 40 غرفه نیز به رسانه‌های دیجیتال و حدود 20 غرفه  به محصولات تخصصی قرآنی و دینی اختصاص یافته است.

مدیرکل ارشاد هرمزگان، رادیو نمایشگاه، کودک و نوجوان ، ایستگاه نقاشی ، کانون‌های مساجد ، مؤسسات قرآنی، سالن اجتماعات، انجمن‌های مختلف، بخش اداری، فروشگاه متمرکز فروش کتاب را از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برشمرد.

درویش نژاد در ادامه با اشاره به مراحل برپایی و آماده سازی محل نمایشگاه سیزدهم ابرازداشت: وسایل و تجهیزات نمایشگاه وارد بندرعباس و کار غرفه بندی آغاز شده و پس از جانمایی غرفه‌ها، ناشران چیدمان کتاب‌ها را آغاز و از صبح روز 10 بهمن ماه عملا نمایشگاه برای بازدید عموم آماده است.

وی در پایان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 10 الی 16 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های هرمزگان واقع در سه راه جهانبار برپا می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon