موافقت‌نامه همکاری بین ایران و جمهوری چک تصویب شد

موافقت‌نامه همکاری بین ایران و جمهوری چک تصویب شد

نمایندگان مجلس موافقت‌نامه همکاری بین دولت ایران و جمهوری چک برای اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان کلیات و جزئیات لایحه موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن، را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وکلای ملت، کلیات این لایحه را با 152 رأی موافق، یک رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در صحن علنی، مصوب کردند.

بهارستان‌نشینان با تصویب ماده واحده این لایحه مقرر کردند موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن، مشتمل بر یک مقدمه و 27 ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبالده اسناد آن داده می‌شود.

طبق تبصره این ماده، هزینه‌های مالی موضوع بند 4 ماده 11 موافقت‌نامه، مجوز کسب درآمد غیرقانونی از جمله ربا محسوب نمی‌شود.

ماده واحده و تبصره این لایحه نیز با 151 رأی موافق، یک رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر در صحن علنی، به تصویب رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon