برگزاری مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مهد قرآن تبریز همزمان با دهه فجر

برگزاری مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مهد قرآن تبریز همزمان با دهه فجر

مدیر موسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان شرقی، از برگزاری مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم مهد قرآن تبریز همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

رحیم وظیفه شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه از 190 حافظ قرآن بالای 5 جزء تجلیل می‌شود، اظهار داشت: این مراسم، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، سه شنبه، 13 بهمن‌ماه، مصادف با دومین روز دهه فجر در تالار مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تجلیل شوندگان، حافظان برگزیده آزمون‌های دوره‌ای مهد قرآن در حفظ سوره بقره، 5، 10، 20 جزء و کل قرآن کریم هستند، افزود: 14 نفر از این افراد، حافظان دارای مدرک درجه 3 و 2 نفر نیز از حافظان، دارای مدرک درجه 2 هستند که اخیراً موفق به کسب این عنوان، در آزمون‌های شفاهی و کتبی وزارت ارشاد در رشته حفظ کل شده‌اند.

مدیر مهد قرآن آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه این مراسم با حضور و تقدیر از 150 خانواده شهدا، رونق ویژه‌ای خواهد داشت، گفت: همه ما مدیون شهدا، به‌ویژه شهدای قرآنی هستیم و در آن مراسم نمایش دستاوردهای موسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان شرقی در حوزه حفظ قرآن، همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم نمایش دستاوردهای موسسه در حوزه حفظ قرآن است. تصریح کرد: تجلیل از حافظان با سخنرانی و تجلیل نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله مجتهد شبستری انجام می‌شود.

وظیفه شعاع، با اشاره به اینکه مراسم تجلیل با اجرای قاریان برتر نوجوان استان، اجرای سرود دانش‌آموزی و اهدای جوایز همراه خواهد بود، اضافه کرد: تجلیل از حافظان با سخنرانی و تجلیل نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، از دیگر برنامه های این مراسم است که 13 بهمن‌ماه از ساعت 10 الی 12 صبح در محل سالن اجتماعات مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon