انتقال پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر به شهر دیگر منتفی شد

انتقال پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر به شهر دیگر منتفی شد

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: انتقال پادگان شهید بیگلری از شهرستان مشگین‌شهر به شهرهای دیگر منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، ابراهیم امامی در جریان بازدید از پادگاتن شهید بیگلری در مشگین‌شهر اظهار داشت: اظهار نظرهایی مبنی بر انتقال پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر به یکی از شهرهای دیگر مطرح شده بود که این موضوع به طور کامل منتفی شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان مشگین‌شهر تمام تلاش و رایزنی‌های خود را برای حفظ پادگان شهید بیگلری انجام دادند، بیان کرد: بعد از پیگیری‌های انجام شده، مسئولان نزاجا موافقت خود را برای عدم انتقال پادگان شهید بیگلری از مشگین‌شهر به شهر دیگر را اعلام کردند.

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر به مدت سه سال به عنوان مرکز آموزش نمونه کشور معرفی شده و این آموزشگاه اهمیت بسیار زیادی در ارائه آموزش‌های خدمت سربازی در سطح کشور و منطقه داشته است.

امامی افزود: پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر یکی از مچهزترین پادگان‌های آموزشی در سطح کشور بوده و این پادگان نقش بسیار مهمی در آموزش سربازان نظام وظیفه دارد و بسیاری از مسابقات فرهنگی قرآنی در این پادگان با موفقیت انجام می‌شود.

وی گفت: امتیاز این پادگان و تاریخچه آن در مشگین‌شهر مربوط به زمان پهلوی اول است و به سبب اعزام سربازان از نقاط مختلف کشور به پادگان شهید بیگلری در جذب گردشگر و معرفی شهرستان نقش بسیار مهمی دارد.

فرماندار مشگین‌شهر افزود: موضوع انتقال پادگان شهید بیگلری به شهر دیگر سبب ناراحتی مردم و مسئولان این شهرستان  شده بود که با توجه به تاثیرگذاری این پادگان بر امور فرهنگی، سیاسی و اقتصادی منطقه، با پیگیری‌های مستمر موضوع انتقال این پادگان به طور قطعی منتفی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon