«پرس تی وی» در فیسبوک هم رکورد شکست

«پرس تی وی» در فیسبوک هم رکورد شکست

وب سایت شبکه پرس تی وی ماه گذشته در فضای جهانی فیس بوک در اینترنت ۸۷ میلیون بازدید داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وب سایت شبکه پرس تی وی در دی ماه 94 با بیش از 87 میلیون بازدید، یکی از پربازدیدترین ماه های خود را پشت سر گذاشت.

بیشترین بازدید از این صفحه در بخش انگلیسی شبکه پرس تی وی بوده است، اما صفحات فارسی و ترکی این شبکه در فیس بوک نیز نزدیک به 5 میلیون بازدید را ثبت کرده اند.

شبکه پرس تی وی با ارائه برنامه های مستند و میزگردهای مختلف، موفق شده است مخاطبان زیادی را در جهان به خود جلب کند.

از جمله مستندهای این شبکه، مستند "پل" بود که با اقبال خوب مخاطبان رو به رو شد . این مستند درباره بخشی از عملیات آزادسازی سد حمرین عراق به دست نیروهای مردمی و ارتش این کشور ساخته شده بود.

از سوی دیگر، سایت بین المللی Documentary Storm که از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی در جهان است با قرار دادن دو مستند "قدرت پنهان تاج و تخت" و " اینجا بدون من" از آثار شبکه پرس تی وی، بر مخاطبان خود افزود. این مستندها با استقبال خوب مخاطبان این سایت اینترنتی مواجه شد.

بر اساس اطلاعات موجود، بیشترین شمار مخاطب را در خبرهای این وب سایت در ماه گذشته ، اخبار مربوط به اعدام شیخ نمر در عربستان، درخواست پزشکان انگلیسی برای حذف نام اسرائیل از فهرست موسسه پزشکان بین الملل، گزارش هایی درباره رشوه اسرائیل به سناتور های امریکایی برای برهم زدن توافق با ایران، دست گیری سربازان آمریکایی و عذرخواهی آمریکا از ایران به خاطر ورود بدون مجوز به آب های ایران شامل می شود.

انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران