آغاز پویش «لحظه‌های انقلاب»/ انتشار کتاب گلابدره‌ای در ۱۰ هزار نسخه

آغاز پویش «لحظه‌های انقلاب»/ انتشار کتاب گلابدره‌ای در 10 هزار نسخه

چاپ یازدهم کتاب «لحظه‌های انقلاب» باشمارگان ۱۰ هزار نسخه توسط دفتر نشر معارف به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پویش مطالعاتی «لحظه‌های انقلاب» با هدف ترویج مطالعه این اثرماندگار و خواندنی را با تخفیف 70 درصدی و با صرف نظر کردن از260 میلیون تومان منافع حاصل ازحقوق مادی دست‌اندارکاران در چاپ‌های دهم و یازدهم، به نفع مردم وعلاقه‌مندان آثار مرحوم گلابدره‌ای درآستانه آغاز سی‌ و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب، همگان را دعوت به بهره‌مندی از این فرصت استثنایی می‌کند.

علی خلیلی، مدیرمسئول نشر دالمن گفت: این تصمیم را بعد از یک سفرسه‌ ماهه به استان‌های خراسان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان و...ضمن بررسی وضعیت مطالعه و سبدهای خالی خانوارها از کتاب و وضعیت توزیع کتاب در کشور اتخاذ کردم.

وی گفت: روستاهای خالی از سکنه و سفره‌های خالی مردم را دیدم و دیدم جوانان به‌طور خودجوش باکپی کردن صفحاتی از «لحظه‌های انقلاب» و برگزاری جلسات نقد نیازهای مطالعاتی خود را بسختی برطرف می‌کنند.‏

خلیلی یادآور شد: سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی بسیاری اعم از دولتی و خصوصی را سراغ دارم که فقط در تهران شناخته شده هستند و بیشترین بودجه فرهنگی کشور را می‌بلعند. این در حالی است که تعدادی از این مراکز حتی در تهران هم شناخته شده نیستند، چه برسد به دیگر شهرها و سرحدات سیستان و بلوچستان.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران