هیچ تلاشی برای بهتر شدن شرایط اردوها صورت نمی‌گیرد/ مربیان برنامه‌ریزی اصولی ندارند!

هیچ تلاشی برای بهتر شدن شرایط اردوها صورت نمی‌گیرد/ مربیان برنامه‌ریزی اصولی ندارند!

خبرگزاری تسنیم: عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران شرایط اردوها را کاملا معمولی دانست و گفت که برای بهتر شدن شرایط هیچ تلاشی از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد.

مهتاب پارسامهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه اردوهای تیم ملی در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری است، اظهار داشت: متاسفانه روادید لهستان صادر نشد و ما فرصت حضور در رقابت‌های مرحله چهارم جام جهانی تیراندازی با کمان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در حال تمرین برای حضوری پرقدرت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که قرار است اواخر شهریور ماه در اندونزی برگزار شود، هستیم. متاسفانه تاریخ برگزاری این مسابقات با رقابت‌های قهرمانی جهان همزمان شده و به همین دلیل فدراسیون ترجیح داده که ما در بازی‌های کشورهای همبستگی اسلامی شرکت کنیم.

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: شرایط خوبی دارم و از رکوردهایم نیز راضی هستم. امیدوارم که بتوانم همانگونه که در تمرینات تیم ملی تیر می‌زنم، در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی هم آنها را تکرار کنم تا روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیرم.

«شرایط اردوهای تیم ملی کاملا معمولی است و هیچ تلاشی برای بهتر شدن شرایط صورت نمی‌گیرد.» پارسامهر با بیان این جمله صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: بارها و بارها در این خصوص با فدراسیون صحبت کرده‌ایم اما تغییری در آن دیده نمی‌شود. یکی از موارد خیلی حاد، اوضاع حقوق دریافتی ملی‌پوشان است. همه چیز از جمله تجهیزات تیراندازی با کمان گران شده اما حقوق‌های ما همچنان ثابت مانده  و مبلغ آن خیلی کم است به طوری که اکثر ورزشکاران برای تهیه تجهیزات  لازم مجبور به صرف هزینه از جیب خود هستند.

وی در خصوص وضعیت مربیان تیم ملی هم یادآور شد: فعلا تیم ملی سرمربی ندارد و مربیان به صورت غیراصولی اقدام به برنامه‌ریزی می‌کنند. امیدوارم هرچه زودتر یک سرمربی خوب و مطرح خارجی برای هدایت تیم ملی به ایران بیاید.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon