تدابیر امنیتی گسترده در القلیوبیه از بیم فرار زندانیان

تدابیر امنیتی گسترده در القلیوبیه از بیم فرار زندانیان

خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی در استان القلیوبیه از تدابیر امنیتی ویژه در اطراف زندان ها و مراکز حساس در این استان پس از حادثه دیروز فرار نافرجام تعدادی از زندانیان وابسته به اخوان المسلمین خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الاهرام، یک منبع امنیتی در استان القلیوبیه تاکید کرد: نیروهای امنیتی بامداد امروز همه افرادی که در بازداشت گاه ها و مراکز حبس موقت به سر می بُردند را به زندان های عمومی انتقال دادند.

این منبع افزود: مسئولان تدابیر امنیتی در سراسر استان القلیوبیه اتخاذ کرده اند و همه زندانیان را در زندان های عمومی تقسیم کرده اند و این اقدام از بیم تکرار حادثه شورش یا اقدام غیر قانونی پس از حوادث زندان ابوزعبل است.

منبع مصری بیان کرد: همه سلاح ها و مهمات ازمراکز  و کلانتری ها به اردوگاه ها در شبرا الخیمه منتقل شده است و فقط افرادی که وظایف امنیتی دارند سلاح در اختیار دارند و این اقدام به منظور جلوگیری از سرقت سلاح همانند قبل است.

این منبع افزود: اقدامات امنیتی در اطراف مراکز حساس تشدید شده است و نیروهای امنیتی در برابر زندان ها، مراکز پلیس، ایستگاه های برق، سوخت ،بانک ها و شرکت های صرافی مستقر شده اند و دوربین های ویژه هر گونه تحرک غیر قانونی را به شدت رصد می کنند.

منبع مصری اظهار داشت:  دستگاه های امنیتی در القلیوبه در اطراف زندان های القناطر، ابوزعبل و راه های منتهی به آن حالت فوق العاده اعلام کرده اند و بر حضور خود در راه های منتهی به زندان المرج پس از تلاش نافرجام فرار تعدادی از زندانیان وابسته به گروه اخوان المسلمین افزوده اند و علاوه بر نصب کمین هایی در اطراف زندان ها، گشتی های پلیس و ارتش مشغول گشت زنی گسترده هستند.

منبع فوق افزود: این در حالی است که همزمان با تحولات جاری نیروهای امنیتی در منطقه روستای ابوسنه وابسته قلیوب و مبادی ورودی شهر شبرا الخیمه مستقر شده اند و تانک ها و زره های پوش های ارتش و ده ها نفر از نظامیان در مقابل منطقه  المصانع برای مقابله با حوادث غیر مترقبه مستقر شده اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان