تلاش های صهیونیست ها برای کسب حمایت آمریکا و غرب از دولت جدید مصر

تلاش های صهیونیست ها برای کسب حمایت آمریکا و غرب از دولت جدید مصر

خبرگزاری تسنیم: منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تلاش های گسترده دیپلمات های این رژیم در کشورهای اروپایی و آمریکا برای کسب حمایت آنها از نظام جدید در مصر خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه الاهرام گزارش داد: رژیم اسرائیل  تلاش های دیپلماتیکی گسترده ای برای کسب حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا از ارتش مصر با وجود اقدامات خشن علیه معترضان اسلام گرا آغاز خواهد کرد.

یک مسئول رژیم صهیونیستی به روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد: دستوراتی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای عدم پرداختن به بحران مصر صادر شده است و سفیران رژیم اسرائیل در واشنگتن، لندن، پاریس، برلین، بروکسل و دیگر پایتخت های غربی فشار فزاینده ای را به وزیران خارجه این کشورها برای حمایت از نظام جدید مصر وارد خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد:مسئولان اسرائیلی در دیدارهای خود با دیپلمات های خارجی تلاش خواهند کرد که ارتش را تنها بارقه امید برای مقابله با هرج و مرج در مصر معرفی کنند.

الاهرام در ادامه گزارش داد: این در حالی است که اتحادیه اروپا در نشست امروز خود قصد دارد در روابط خود با مصر تجدید نظر کند.

این مسئول صهیونیستی در ادامه می افزاید: ما با بازیگران اصلی و کشورهای مهم رایزنی خواهیم کرد.

وی خطاب به اروپایی ها گفت: جایگزین چیست؟ اگر بیش از حد به موضوعات فرعی توجه کنید از موضوع اصلی غافل خواهید شد.نخست باید به اصل کلی یعنی نجات مصر توجه کنید و آنگاه موضوعاتی مانند دموکراسی و آزادی را مورد توجه قرار دهید.

این مسئول صهیونیست بیان کرد: در این مرحله باید میان ارتش و آشوب یکی را انتخاب کنید.

خاطرنشان می شود که آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی از برخورد خشونت آمیز با تحصن کنندگان طرفدار مرسی به شدت انتقاد کرده اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان