ادعای حقوق بشر غرب و بی‌تفاوتی آنان در برابر کشتارهای سوریه و مصر/ جوانان قدردان ولایت باشند

ادعای حقوق بشر غرب و بی‌تفاوتی آنان در برابر کشتارهای سوریه و مصر/ جوانان قدردان ولایت باشند

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه جوانان باید قدردان نعمت ولایت باشند گفت: امروز غرب در حالی ادعای حقوق بشر می‌کند که در برابر مرگ میلیون‌ها بیگناه در سوریه و مصر بی‌تفاوت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، غلامعلی حدادعادل دقایقی پیش در جمع اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان در محل هتل قدر مشهد اظهار کرد: کسی که مبانی فکری ضعیف داشته باشد در مواجهه با تهدیدها زود شکست می‌خورد.

وی خطاب به جوانان گفت: باید قرآن بخوانیم و با مبانی دینی آشنا شویم و مسئله مهم این است که با عنوان رهپویان حقیقت به صحبت‌های مقام معظم رهبری با دقت گوش فرا دهید.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه در عین عشق به رهبر باید نگاه معرفتی نسبت به صحبت‌های ایشان داشته باشیم، گفت: جوانان باید عشق به رهبر را حفظ کنند اما در عین حال صحبت‌های ایشان را نیز بشوند و در مورد آن تامل و تفکر کنند.

وی تصریح کرد:‌جوانان باور کنید کشورتان آزاد شده، باور کنید راه همین راه انقلاب اسلامی است و سعی کنید در این مسیر اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری را برای حرکت در مسیر حقیقت درج کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در زمان انقلاب 33 ساله بودم و 12 سال بود در دانشگاه تدریس می‌کردم، این روزها که به اوضاع مصر می‌نگرم متوجه این مسئله می‌شوم که جمهوری اسلامی ایران امامی بابصیرت و باتقوا داشت و همین مسئله سبب پیروزی شد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند با روی کار آوردن بختیار جمهوری اسلامی ایران را به سرنوشت وقایع امروز مصر دچار کنند.

حدادعادل با تاکید بر اینکه امام راحل بابصیرت و آگاهی ملت ایران توانست در برابر نظام سلطه و استکبار پیروز میدان حق باشد، گفت: یکی از نکات مثبت این است که مردم ایران بابصیرت و آزادی چشم و گوششان را به اخبار جهت‌دار بی‌بی‌سی و صدای آمریکا متمایل نکرده و در آن زمان نیز مردم قدردان نعمت ولایت بودند.

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر ولایت‌مداری سبب پیروزی می‌شود و رهپویان حقیقت باید در این مسیر استوار گام بردارند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به تبلیغ‌های غرب در برابر مرگ مشکوک ندا آقاسلطان در سال 88 تاکید کرد: در سال 88 به طور مجموع شصت و چند نفر در آن حوادث کشته شدند که یکی از آنان ندا آقاسلطان بود.

وی افزود: ما برای جان حتی یک نفر ارزش قائلیم اما مسئله مهم ادعای حقوق بشر غرب و در برابر آن بی‌تفاوتی آنان به کشتارهای سوریه و مصر است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: همین کسانی که برای جان ندا‌آقاسلطان در دانشگاه آکسفورد کرسی برگزار کردند و کمپین‌های مختلف به راه انداختند در برابر کشتار میلیون‌ها بیگناه در سوریه و مصر بی‌تفاوت هستند. 

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon