قلعه‌نویی: از بازی استقلال راضی نیستم/ مجیدی از تجربه‌اش استفاده نکرد

قلعه‌نویی: از بازی استقلال راضی نیستم/ مجیدی از تجربه‌اش استفاده نکرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال گفت: از بازی تیم خود راضی نیستم و تنها خدا را شکر می‌کنم که برنده شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل بوریرام به نشست خبری آمد و پیش از آغاز نشست به خبرنگاران گفت: اگر امروز باخته بودیم اتاق کنفرانس پر از خبرنگار بود. 

وی سپس اظهار داشت: از مردم و رویانیان که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم ضمن آنکه کفاشیان و تاج نیز صبح امروز در اردوی ما بودند و از نظر روحی و روانی به تیم ما کمک کردند. بازی را خوب آغاز کردیم اما بعد از گل نخست کمی بی‌تجربه عمل کردیم. معتقدم اگر مجیدی از موقعیتی که داشت استفاده می‌کرد و به گل دوم می‌رسیدیم آن وقت به گونه دیگری بازی می‌کردیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: از تیم خود راضی نیستم. ما باید ایجاد موقعیت می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاد و این چیز خوبی نیست. وقتی تیم ایجاد موقعیت می‌کند خیال مربی راحت است اما ما این کار را انجام ندادیم. تعویض‌هایی که انجام دادیم نیز چندان تاثیری نداشت و آرش برهانی خوب کار نکرد. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در مقابل هوادارانش خوب بازی نمی‌کند، تصریح کرد: ما در بازی مقابل سپاهان و یا الهلال با آنکه شکست خوردیم خوب بازی کردیم. ای کاش امروز مانند بازی که 2 بر یک به سپاهان باختیم کار می‌کردیم یا در مقابل الهلال آن تیم تنها 2 موقعیت داشت و بیشتر بازی در اختیار ما بود اما در بازی مقابل بویرام واقعاً خوب نبودیم مثل نیمه دوم بازی با صبا که کیفیت لازم را نداشتیم.

وی ادامه داد: ما در سمت چپ هاشم بیک‌زاده را بعد از 4 هفته مصدومیت در ترکیب گذاشتیم که چندان خوب کار نکرد و در سمت راست نیز روند خوبی نداشتیم. با این حال معتقدم با رسیدن تیموریان و جمشیدیان شرایط تیم ما بهتر می‌شود. در حال حاضر مدلی بازی می‌کنیم که بازیکنان آن سبک را نداریم اما در آینده بهتر خواهیم شد.

سرمربی استقلال درباره تعویض‌های تیمش نیز گفت: به طور قطع خوب نبودند البته مجیدی مقابل داماش عملکرد خوبی داشت اما امروز معتقدم به غیر از فردین عابدی 2 تعویض دیگر ما عملکرد خوبی نداشتند.

قلعه‌نویی درباره خلاء حضور مجتبی جباری نیز گفت: ما باید در مورد استقلال با شرایطی که دارد صحبت کنیم. خواهش می‌کنم به تیم ما کمک کنید تا استقلال از این مرحله بالا برود. ما باید به بازیکنان خود روحیه بدهیم و معتقدم آنها تا 27 شهریور و بازی در تایلند وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

وی درباره وضعیت گوران لاوره نیز تصریح کرد: گوران رزومه بالا و قوی دارد. او بعد از یک جلسه تمرین به دلیل مسائل مالی دیگر با ما تمرین نکرد و بی‌تردید چنین بازیکنی در ترکیب قرار نمی‌گیرد اما معتقدم که با بهبود شرایط جسمانی و روحی او می‌تواند در تیم به ما کمک کند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: از فردا که تیم ما ریکاوری می‌کند به فکر بازی با راه‌آهن خواهم بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره بازی با یک مهاجم اظهار داشت: ما با یک مهاجم بازی نکردیم. روش بازی ما در ابتدا 2-4-4 لوزی بود که آن را به 3-4-4 تغییر دادیم و خسرو حیدری را به سمت راست و قاضی را به سمت چپ فرستادیم و مجیدی نیز مهاجم تیم بود البته شاید اشتباه ما استفاده از 3 هافبک بود اما از قاضی و خسرو خواستیم که کناره‌ها را ببندد.

وی در مورد عملکرد قاضی نیز گفت: نباید تنها راجع به یک بازیکن صحبت کنیم. فکر کنم قاضی امروز 10 کیلومتر دوید اما در مجموع تیم ما در 50 متر رو به جلو خوب نبود.

قلعه‌نویی درباره اینکه فرهاد مجیدی بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست، گفت: در بحث لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی می‌تواند به ما کمک کند اما در لیگ با توجه به شرایط زمین مسابقات بیشتر در نیمه دوم از او استفاده می‌کنیم. فرهاد می‌تواند بالای 50 دقیقه بازی کند. در کل معتقدم مهاجمان ما امروز به خوبی تغذیه نشدند. البته مجیدی می‌توانست از موقعیت خود با تجربه‌ای که دارد بهتر استفاده کند. او در مقابل داماش از زاویه بسته گلزنی کرد و مقابل گسترش هم خوب بود اما امروز شرایط به گونه‌ای دیگری رقم خورد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی