تشکیل کارگروه ویژه شناسایی ۱۵ روزه تمام موانع اشتغال و تولید

تشکیل کارگروه ویژه شناسایی 15 روزه تمام موانع اشتغال و تولید

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور گفت: دولت در جلسه آینده خود قرار است، کارگروهی را مشخص کند تا ظرف ۱۵ روز همه موانعی را که در مسیر اشتغال، تحرک اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدمات به‌ویژه فعالیت بنگاه‌های خصوصی وجود دارد، بررسی و راهکارها را ارائه کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه 2 شهریور ماه) در نخستین روز هفته دولت، در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام راحل در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) به ایراد سخنانی پرداخت.

وی افزود: دولت توانسته در هفته اول کاری خود چندین اقدام مهم را به انجام برساند که اولین اقدام دولت آن بود که در سطح وزیران افراد شایسته، دوراندیش و صاحبان تجربه را در شرایط حساس کشور عهده‌دار مسئولیت نماید، چرا که حضور مسئولین توانمند برای مردم آرامش‌بخش خواهد بود.

رئیس‌جمهور ضمن اشاره به اینکه وزرا هم مسئولانی شایسته و کاردان را در بخش‌های مختلف مشخص خواهند کرد که این نیز خود باعث ثبات و آرامش می‌شود، تصریح کرد: دومین اقدامی که دولت به انجام رسانده این است که طی دو جلسه دولت همه تدابیر لازم برای تأمین کالاهای اساسی تا پایان سال برای کشور اندیشیده شده و مردم می‌توانند در این زمینه آسوده‌خاطر باشند.

روحانی در همین ارتباط با تأکید براینکه امروز شرایط کشور از لحاظ اقتصادی در رکود تورمی قرار دارد، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی پیچیدگی‌هایی در برابر دولت است، اما دولت مصمم به حل آنها می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا دولت در جلسه آینده خود قرار است، کارگروهی را مشخص کند تا ظرف 15 روز همه موانعی را که در مسیر اشتغال، تحرک اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدمات به‌ویژه فعالیت بنگاه‌های خصوصی وجود دارد، بررسی و راهکارها را ارائه کند.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که طبق وعده‌های گذشته حتماً در 100 روز اول اقدامات ضروری را در این زمینه انجام داده محصول آن را به اطلاع ملت خواهیم رساند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه