شایعه پیوستن خلعتبری به سپاهان را نشنیده‌ام/ مدیرعامل باشگاه در مورد جباری تصمیم می‌گیرد


شایعه پیوستن خلعتبری به سپاهان را نشنیده‌ام/ مدیرعامل باشگاه در مورد جباری تصمیم می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شایعات پیرامون پیوستن خلعتبری به تیم سپاهان گفت: من شایعه پیوستن خلعتبری به سپاهان را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم این شایعه وجود داشته باشد.

محمد فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون وضعیت مجتبی جباری و اینکه تکلیف این بازیکن چه زمانی مشخص می‌شود، تصریح کرد: آقای کرانچار در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی با صبا همه چیز را در مورد جباری گفته و فکر نمی‌کنم که در این زمینه نیاز به توضیح بیشتری باشد.

وی افزود: ادامه وضعیت جباری را باید از سوی مدیرعامل باشگاه سپاهان جویا شوید زیرا من در حال حاضر مسئول بازیکنانی هستم که همراه تیم هستند و جباری پنجشنبه اصفهان را به مقصد تهران ترک کرده است و در کنار ما نبوده است.

سرپرست تیم سپاهان بیان کرد: نمی‌توانم زمان خاصی را پیرامون مشخص شدن وضعیت مجتبی جباری اعلام کنم اما باید بگویم که مدیریت باشگاه در مورد جباری تصمیم‌گیری می‌کند و همه چیز بر عهده آنهاست.

وی پیرامون شایعه پیوستن خلعتبری به تیم سپاهان و باز شدن دوباره بازگشت این بازیکن به اصفهان اضافه کرد: من این شایعه را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم چنین چیزی پیرامون تیم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon