گواردیولا: مقابل شالکه بهترین بازی فصل‌مان را ارائه کردیم


گواردیولا: مقابل شالکه بهترین بازی فصل‌مان را ارائه کردیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ از پیروزی قاطعانه شاگردانش مقابل آبی‌های گلزن‌کرشن به عنوان بهترین نمایشی که باواریایی‌ها تا این مقطع از فصل جدید ارائه کرده‌اند، یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از برد 4 بر صفر تیمش در خانه شالکه که موجب صعود بایرن مونیخ به صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا شد، گفت: این بازی بهترین عملکردی بود که ما از ابتدای فصل تا کنون داشته‌ایم. من راضی‌ام و به بازیکنانم و فوتبالی که ارائه کردند افتخار می‌کنم.

گواردیولای 42 ساله ادامه داد: در بازی‌های دیگر ما فقط 30 یا 45 دقیقه خوب بازی می‌کردیم اما در این دیدار تمام 90 دقیقه خوب بودیم. در برابر یکی از قوی‌ترین تیم‌‌های آلمان ما کاملا بر بازی سوار بودیم.

باستین شواین‌اشتایگر، هافبک آلمانی باواریایی‌ها بازگشت خود به ترکیب تیم را با زدن اولین گل این فصل جشن گرفت. او هم مانند سرمربی پیشین بارسلونا به تمجید از تیمش به خاطر نگرشی که در طول بازی داشت پرداخت و عنوان کرد: از لحظه‌ای که بازی شروع شد ما همه چیز را جدی گرفتیم و فکر می‌کنم با طرز تفکری درست پا به میدان گذاشتیم. ما برای گرفتن 3 امتیاز بازی سراپا انگیزه بودیم.

شواین اشتایگر ادامه داد: حضور در خانه شالکه و دست پر برگشتن از آن کار آسانی نیست، پس طبیعی است که خوشحالی ما از بردن این بازی دو برابر همیشه باشد. ما گاهی اوقات فوق‌العاده کار می‌کردیم.

بایرن مونیخ با بردی که در گلزن‌کرشن به دست آورد، 16 امتیازی شد تا هم‌امتیاز با بورسیا دورتموند و البته به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده‌بندی بوندس لیگا قرار بگیرد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon