ماجدی: شادابی تمرین امروز نتیجه صحبت‌های قلعه‌نویی بود

ماجدی: شادابی تمرین امروز نتیجه صحبت‌های قلعه‌نویی بود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شادابی تمرین امروز شوک مثبت صحبت‌های روز گذشته امیر قلعه‌نویی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال با اشاره به وضعیت استقلال در آستانه بازی با اف‌سی سئول کره جنوبی گت: پس از بازگشت از کره روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادیم و امروز برنامه‌های تاکتیکی را پیگیری کردیم. برای دیدار روز چهارشنبه جواد نکونام و آندرانیک تیموریان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی دو بازیکن مصدوم ما یعنی محمد قاضی و خسرو حیدری به بازی مقابل اف‌سی‌ سئول می‌رسند.

وی افزود: اعضای تیم اف‌سی‌سئول ساعت 2:30 بامداد امروز وارد تهران شدند و اولین تمرین خود را از ساعت 16 در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی انجام دادند.

سرپرست استقلال در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای امیر قلعه‌نویی از سوی کمیته انضباطی عنوان کرد: پس از پایان هر بازی دو نوع گزارش داده می‌شود که یکی گزارش ناظر داوری است و دیگری گزارش ناظر بازی. ناظر بازی با ذوب‌آهن از ما تشکر کرده بود که جو بازی را آرام کرده بودیم. آنها خودشان پذیرفتند که داور در برخی از صحنه‌ها اشتباه تصمیم گرفته است.

ماجدی تصریح کرد: قلعه‌نویی اشتباهی انجام نداده بود و اگر قرار بر اشتباه او باشد در جریان بازی با ذوب‌آهن از سوی داور اخراج می‌شد. امروز شنیدم وی به دلیل اینکه اجازه نداده ساموئل جایزه‌اش را از عوامل برگزار کننده مسابقات دریافت کند محروم شده است. 

سرپرست استقلال ادامه داد: نمی‌دانم این مسئله جزو کدام گزارش ناظر بازی بوده اما این یک تصمیم عجولانه بود و درست نیست هر کسی را که بخواهیم حذف و یا محروم کنیم. با این کارها فوتبال ما به سمت حرفه‌ای شدن پیش نخواهد رفت. 

وی در مورد اظهارات روز گذشته امیر قلعه‌نویی که بازیکنان استقلال را از حضور در شبکه‌های اجتماعی منع کرده بود گفت: من در بین صحبت‌های قلعه‌نویی با بازیکنان حضور نداشتم. پس از پایان دیدار با اف‌سی سئول یک روز در مسیر بازگشت به تهران بودیم و هیچ وقتی برای صحبت با بازیکنان وجود نداشت. 

ماجدی خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی روز گذشته نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و مطمئنا همین صحبت‌ها باعث شادابی در تمرین امروز بود. لازم بود قلعه‌نویی این صحبت‌ها را با بازیکنان انجام دهد.

وی افزود: مربی که کارنامه‌اش مشخص است می‌داند چه زمانی به بازیکنان تذکر دهد و چه زمانی آنها را تشویق کند. بار دیگر تاکید می‌کنم شادابی تمرین امروز شوک مثبت صحبت‌های روز گذشته امیر قلعه‌نویی بود.

سرپرست استقلال در مورد بازی نکردن آرش برهانی عنوان کرد: احساس می‌کنم بیشتر از من و شما امیر قلعه‌نویی با بازیکنان زندگی می‌کند. هیچ مربی دوست ندارد بازیکنش در بدترین شرایط باشد. اجازه دهید او به عنوان سرمربی کارش را انجام دهد.

انتهای پیام/

ا

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon