کی‌روش: اشتباهات داوری در همه جا رخ می‌دهد، شرایط را برایشان سخت نکنید

کی‌روش: اشتباهات داوری در همه جا رخ می‌دهد، شرایط را برایشان سخت نکنید

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اتفاقی که اکنون در داوری ایران افتاده، در همه جای دنیا رخ می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در بخشی از مراسم تجلیل از ملی پوشان قانونمدار فوتبال روی سن رفت و خطاب به حاضران گفت: از تمامی مربیان و بازیکنانی که در طول تاریخ فوتبال ایران با حضورشان این رشته را زنده نگه داشته و توسعه داده اند قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: از داوران عزیز هم تشکر می‌کنم چون اگر آنها نبودند ما مربیان بعد از بازی نمی‌دانستیم تقصیرها را گردن چه کسی بیندازیم. باز هم از تمامی مسئولان، مربیان، بازیکنان، داوران و کسانی که این جشن را برپا کردند قدردانی می‌کنم.

مجری برنامه از کی‌روش سوال کرد که آیا در جام جهانی به دنبال صعود از گروه خواهد بود که او پاسخ داد: هدف ما همین است.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این این سؤال که شما بیشتر به حرف فدراسیون گوش می‌دهید یا فدراسیون به حرف شما، خاطرنشان کرد: بحث هایی بین ما وجود دارد اما از روز اول و به ویژه بعد از صعود به جام جهانی سعی کردیم همدل باشیم و متحد بمانیم. کفاشیان هم همین فکر را دارد و به همین دلیل از او قدردانی می کنم.

وی تاکید کرد: فوتبال ورزش مردم است. در طول 100 سال گذشته مسئولان فوتبال، بازیکنان و مربیان و تمام عوامل بدون توجه به نژاد، مذهب و رنگ پوست این ورزش راحفظ کردند و به همین دلیل من آن را سازمان ملل فوتبال می خوانم.

در پایان اظهارات کی‌روش کاریکاتوری از او در اختیارش قرار گرفت که سرمربی تیم ملی به مترجمش گفت: این بیشتر شبیه تو شده است.

به گزارش تسنیم، کارلوس کی‌روش در پایان مراسم تقدیر از قانونمداران فوتبال ایران درباره اختلافات چند وقت اخیر در داوری کشور گفت: من فکر می‌کنم اتفاقی که اکنون در داوری ایران افتاده، در همه جای دنیا رخ می‌دهد. نباید شرایط را سخت کنیم و باید به داوران احترام بگذاریم، چون فوتبال بدون داوران خیلی سخت می‌شود.

وی همچنین درباره برنامه‌های سرگرم کننده این مراسم و تقلید حرکات کی‌روش توسط یک هنرمند، اظهار داشت: این حرکات واقعا زیبا بود و لذت بردم. شب خوب و شادی بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon
پاکسان