ایران همواره مقتدرانه و با منطقی واحد در مذاکرات ۱+۵ ظاهر شده است

ایران همواره مقتدرانه و با منطقی واحد در مذاکرات 1+5 ظاهر شده است

خبرگزاری تسنیم: یک دیپلمات ارشد ایرانی با اشاره به اقتدار و قاطعیت گروه مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات با گروه ۱+۵ گفت که ایران هسته‌ای منطق واحدی را در طول این مذاکرات دنبال کرده است و از مبانی و اصول خود عدول نمی‌کند.

یک دیپلمات ارشد ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی تسنیم به ژنو با اشاره به تحرکات مغرضانه و شانتاژآفرینی‌های لابی صهیونیستی ــ آمریکایی مبنی بر این که این دوره از مذاکرات نیز همانند ادوار گذشته خواهد بود، تأکید کرد که از آغاز شکل‌گیری مذاکرات ایران هسته‌ای با گروه 1+5، ایران همواره با منطقی واحد وارد مذاکرات شده است.

وی افزود: اخبار و گزارشات موجود نیز نشان می‌دهد که ایران هسته‌ای در تمام دوره‌های مذاکرات از اصول و مبانی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران عدول نکرده است.

این دیپلمات ارشد ایرانی با اشاره به سیاست خصمانه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در مواجهه با ایران هسته‌ای گفت: آنها می‌کوشند واقعیات موجود در مذاکرات را وارونه جلوه داده این‌گونه القا کنند که مذاکرات همواره حول دور بسته‌ای انجام شده است.

وی افزود: دوران تک‌صدایی در فضای رسانه‌ای غرب به پایان رسیده و انعکاس اخبار این‌گونه نشست‌ها سناریوهای صهیونیست‌ها را ناکام گذاشته است.

این دیپلمات ایرانی همچنین با اشاره به شانتاژآفرینی‌های روزهای اخیر نتانیاهو درباره ایران هسته‌ای و در آستانه برگزاری نشست کشورمان با 1+5 گفت: توهمات ذهنی نتانیاهو نشان می‌دهد که رویکرد تعاملی میان ایران و غرب به زیست سیاسی صهیونیست‌ها در فضای بین المللی پایان می‌دهد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت