ایران هسته ای برای ایرانیان یک افتخار ملی است/اراده قاطع ایران در نشست ژنو

ایران هسته ای برای ایرانیان یک افتخار ملی است/اراده قاطع ایران در نشست ژنو

خبرگزاری تسنیم: یک عضو ارشد آکادمی علوم اجتماعی چین به غرب خاطرنشان ساخت که موضوع هسته ای برای یکایک ایرانیان یک افتخار ملی به شمار می آید و این موضوع برای آنان بسیار حساس و با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به زنو، یک عضو آکادمی علوم اجتماعی کشور چین در گفت وگویی با شبکه سی سی تی وی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات ایران هسته ای و گروه 1+5 که تا ساعاتی دیگر در کاخ ملل شهر ژنو برگزار می شود، گفت: طرفین در این دوره از مذاکرات کار بسیار سنگین و پیچیده ای دارند زیرا طرفین مذاکره کننده هنوز گام های عملی برای حرکت در مسیر تعامل و رفع نگرانی ها را برنداشته اند.

خانم هی ژون کارشناس ارشد آکادمی علوم اجتماعی چین ، در این گفت وگوی خبری گفت که مسئله هسته ای برای یکایک ایرانیان یک افتخار ملی به شمار می آید و بسیار حساس و مهم برای آنان است از این رو رهبر ایران بر روند مذاکرات ایران و گروه 1+5 نظارت جدی دارد و تصمیم گیری نهایی در باره این پرونده با نظر ایشان انجام می شود.

وی افزود: قرار نیست که در این دور از مذاکرات به نتیجه نهایی منتج شود اما می توان پیش بینی کرد که دو طرف گام های بلندی را برای رفع سوتفاهمات بردارند.

این کارشناس ارشد چینی خواسته های اصلی ایران را به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران و رفع تحریم ها ی غرب علیه این کشور دانست و پیش بینی کرد که این خواسته ها در حول مذاکرات امروز این کشور و گروه 1+5 مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت