تعداد تلفات زلزله فیلیپین به بیش از ۹۳ نفر افزایش یافت

تعداد تلفات زلزله فیلیپین به بیش از 93 نفر افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: مقام های رسمی فیلیپین اعلام کردند که تعداد تلفات زلزله ۷/۲ ریشتری این کشور به بیش از ۹۳ نفر افزایش یافته و ده ها نفر نیز بر اثر این زلزله زخمی شده اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پرس تی وی؛ مرکز زمین شناسی آمریکا اعلام کرد، زلزله فیلیپین در 385 کیلومتری جنوب و جنوب شرق مانیل پایتخت این کشور در منطقه "کاتیگ بیان" به وقوع پیوسته است.

مقام های رسمی فیلیپین تصریح کردند، بر اثر تخریب سقف ساختمان ها صدها نفر در این زلزله زخمی شده اند. زخمی های این حادثه بلافاصله به بیمارستان های منطقه منتقل شدند تا تحت درمان پزشکی قرار گیرند.

به نظر می رسد با توجه به وخامت حال برخی از این زخمی ها تعداد تلفات این زلزله بیش از پیش افزایش یابد.زلزله امروز سه شنبه فیلیپین در حالی رخ داده که مدارس و ادارات دولتی این کشور به علت تعطیلی رسمی، بسته بوده است و این مساله موجب کاهش تلفات شده است.

وقوع زلزله در فیلیپین امری عادی به شمار می رود. در فوریه سال گذشته وقوع زلزله 6/9 ریشتری موجب مرگ بیش از 100 نفر در جزیره نگروس شد.در سال 1976 میلادی نیز زلزله 7/9 ریشتری در جزیره میندانائو موجب مرگ بیش از 5 تا 8 هزار نفر شده است.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت