عزیزی: هیچکس نمی‌تواند در مورد درست یا غلط بودن تصمیم مجیدی نظر بدهد

عزیزی: هیچکس نمی‌تواند در مورد درست یا غلط بودن تصمیم مجیدی نظر بدهد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پیشین تیم ملی که با فرهاد مجیدی همبازی بوده معتقد است که باید به تصمیم او برای خداحافظی از فوتبال احترام گذاشت.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد چهره شدن مجیدی در فوتبال ایران گفت: زمانی که در تیم بهمن تهران بودم، مجیدی در تیم امیدهای بهمن بود که به بزرگسالان هم راه پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: مجیدی بازیکن بااستعدادی بود که حتی قبل از جام جهانی 98 هم در اردوی تیم ملی حاضر بود و در آخرین روزها خط خورد. ایویچ بی‌جهت بازیکنی را انتخاب نمی‌کرد و شاید مجیدی به خاطر جوان بودنش خط خورد. فکر می‌کنم او بعد از بازی با کرواسی کنار گذاشته شد اما مجیدی هم می‌توانست در جام جهانی شانس بازی داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال در مورد خداحافظی عجیب مجیدی ادامه داد: این یک تصمیم شخصی است و حرف خاصی در مورد تصمیم افراد نمی‌توان زد. هیچکس نمی‌تواند در مورد درست یا غلط بودن تصمیم مجیدی نظر بدهد، چون خودش به این نتیجه رسید که خداحافظی کند و نمی‌توانیم خودمان را جای او بگذاریم. من هم در 34 سالگی از فوتبال خداحافظی کردم، چون نمی‌خواستم دیگران به من بگویند جان مادرت از فوتبال برو. فرهاد هم با همین تفکر خداحافظی کرد که فکر می‌کنم منطقی بود.

عزیزی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر دوپینگی بودن مجیدی تاکید کرد: مطرح کردن شایعه در مورد او درست نیست و نباید به همین راحتی چنین صحبت‌هایی صورت بگیرد. بعضی آدم‌ها در فوتبال ایران هستند که همیشه چنین حرف‌هایی را می‌زنند و ارزش ندارد که به آنها بپردازیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon