مجیدی در بهترین زمان از فوتبال خداحافظی کرد

مجیدی در بهترین زمان از فوتبال خداحافظی کرد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم استقلال اعتقاد دارد که فرهاد مجیدی در بهترین زمان از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اظهار داشت: من بازی استقلال و مس را ندیدم چرا که سر تمرین بودیم اما وقتی که این خبر ناگهانی را شنیدم کمی شوکه شدم.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم تصمیمی که فرهاد مجیدی در این مقطع زمانی گرفته است به موقع بوده، عنوان کرد: شاید طرفداران و هواداران استقلال از این موضوع ناراحت شده باشند اما به هر حال یک بازیکن روزی از فوتبال خداحافظی کند. 

مدافع پیشین استقلال اضافه کرد: فرهاد مجیدی در حالی که بازیکن محبوبی بود از فوتبال کناره‌گیری کرد. به نظرم او کار خوبی انجام داد و مطمئنا محبوبیت او ادامه‌دار خواهد بود و باقی می‌ماند. او بهترین تصمیم را گرفت چرا که در این مقطع هواداران دید مثبتی به او داشتند.

فکری گفت: شاید استقلال در نیم فصل بتواند نفرات خوبی را به تیم اضافه کند ضمن اینکه شرایط استقلال در حال حاضر بد نیست. کادر فنی و مدیریت باشگاه با توجه به این مقطع زمانی می‌توانند با خیال راحت به دنبال بازیکن جایگزین برای مجیدی باشند. در حال حاضر دست استقلال باز است اما در نظر بگیرید فرهاد مجیدی در پایان نیم فصل از میادین خداحافظی می‌کرد آن زمان استقلال دست خیلی بازی برای جذب بازیکن نداشت.

وی ادامه داد: اینکه فرهاد مجیدی می‌توانست به فوتبال ادامه دهد را خودش بهتر از هر کسی می‌داند. شاید شرایط به گونه‌ای بوده است که او دیگر نمی‌توانسته به فوتبال ادامه دهد. اما قطعا چیزی وجود داشته که باعث شده است چنین تصمیمی را بگیرد. در مجموع احساس می‌کنم مجیدی زمان مناسبی از فوتبال خداحافظی کرد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon