حقیقی: به اندازه انگشتان یک دست هم توپ روی دروازه پرسپولیس نمی‌آید/ این خداحافظی در شأن مجیدی نبود

حقیقی: به اندازه انگشتان یک دست هم توپ روی دروازه پرسپولیس نمی‌آید/ این خداحافظی در شأن مجیدی نبود

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان پرسپولیس گفت: هر فوتبالیستی یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود اما این خداحافظی در شأن بازیکن بزرگی چون مجیدی نبود.

علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایطش گفت: از همه لحاظ شرایط خوبی دارم. از نظر بدنی  تمرینات خوبی را انجام می‌دهم و از نظر روحی و روانی هم در بهترین شرایط هستم.

وی با بیان اینکه آمادگی بالایی دارم و منتظر فرصت هستم تا در ترکیب قرار بگیرم، افزود: خدا را شکر پس از مدت‌ها توانستم در ترکیب پرسپولیس مقابل پدیده مشهد به میدان بروم و بازی کردنم به پیروزی پر گل و 5 برک یک پرسپولیس منجر شد و از این بابت خوشحال هستم.

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حریف بعدی سرخپوشان در جام حذفی، خاطرنشان کرد: شناختی از الوند همدان ندارم اما شنیده‌ام تیم بسیار خوبی است و در بالای جدول گروه خودش در لیگ یک هم قرار داد. مطمئنا الوند برای نتیجه گرفتن مقابل ما قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه جام حذفی جام شگفتی‌هاست ما هم باید به الوند به چشم یک تیم مدعی نگاه کنیم و این تیم را دست کم نگیریم.

حقیقی درباره اینکه احتمال قرار گرفتن خودش در ترکیب پرسپولیس در بازی با روز جمعه برابر الوند وجود دارد، اظهار داشت: این تصمیم را آقای دایی می‌گیرد و من تابع تصمیم کادر فنی هستم. چه در لیگ و چه در جام حذفی اگر بازی کنم با تمام توان درون دروازه می‌ایستم و جواب اعتماد دایی را می‌دهم.

وی که تاکنون نتوانسته در لیگ برای پرسپولیس به میدان برود، با اشاره به این موضوع گفت: من از اول فصل هم که به پرسپولیس آمدم گفتم می‌خواهم آنقدر خوب باشم که در تمام بازی‌ها بازی کنم، اما هنوز فرصتی برای من فراهم نشده است. عملکرد دفاعی تیم از خط حمله تا دروازه خوب بوده و خوشبختانه تاکنون 6 گل خورده داریم و قاعدتا کسی این ساختار را تغییر نمی‌دهد.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس ادامه داد: در بازی‌ها به اندازه انگشتان یک دست هم توپ روی دروازه ما نمی‌آید و ساختار دفاعی از بازیکنان خط حمله تا هافبک و دفاع همه خوب کار می‌کنند. این موضوع برایم خوشحال کننده است که پرسپولیس با این قدرت پیش می‌رود و هوادارن از نتایج خوب ما خوشحال هستند. مهم‌تر از همه چیز موفقیت پرسپولیس است و اگر خدا بخواهد من بازی می‌کنم و اگر نخواهد هم بازی نمی‌کنم. بارها گفته‌ام روی نیمکت پرسپولیس نشستن هم برای من افتخار است، اما امیدم را از دست نمی‌دهم و مصمم‌تر از گذشته تمرین خواهم کرد تا اگر خدا خواست در ترکیب حضور پیدا کنم.

حقیقی تصریح کرد: تا پایان لیگ زمان زیادی مانده و به هیچ عنوان امیدم را از دست نمی‌دهم.  منتظر فرصتم تا خودم را نشان دهم و برای اینکه در جام جهانی باشم مطمئنا تلاش زیادی خواهم کرد.

وی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال به تسنیم گفت: مجیدی بازیکن بزرگی بود و در این دو روز خیلی‌ها درباره او صحبت کرده‌اند. هر فوتبالیستی یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود اما این رفتن در شأن بازیکن بزرگی چون مجیدی نبود. اینکه در باشگاه استقلال چه گذشت و این خداحافظی هماهنگ شده بود یا بدون هماهنگی صورت گرفت را نمی‌دانم، اما مجیدی نباید به این شکل از فوتبال خداحافظی می‌کرد.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس با بیان اینکه مهاجم استقلال غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد، یادآور شد: خیلی‌های دیگر مانند آقای دایی، باقری، مهدوی‌کیا و بزرگان دیگری به این شکل خداحافظی کردند. این بازیکنان برای فوتبال کشور و تیم ملی زحمت زیادی کشیده‌اند و مردم هم آنها را دوست دارند. امیدوارم یک بازی دوستانه بزرگ در شأن این بزرگان برگزار شود تا بتوانند به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon