همه چیز تحت تاثیر خداحافظی مجیدی/ قهر تیموریان در روز بازگشت مصدومان

همه چیز تحت تاثیر خداحافظی مجیدی/ قهر تیموریان در روز بازگشت مصدومان

خبرگزاری تسنیم: تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر خداحافظی روز گذشته فرهاد مجیدی از فوتبال قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی یک بر یک مقابل مس کرمان از ساعت 15:30 امروز (چهارشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* این تمرین بیشتر تحت تاثیر خداحافظی روز گذشته فرهاد مجیدی از فوتبال قرار داشت. در تمرین امروز برخی هواداران به شدت متاثر  بوده و اشک می‌ریختند.

* حدود 50 نفر از هواداران استقلال که در تمرین حضور داشتند معتقد بودند فرهاد مجیدی نباید در این مقطع از فصل استقلال را ترک می‌کرد. عده‌ای از آنها نیز اعتقاد به بازگشت دوباره کاپیتان استقلال به دنیای فوتبال داشتند.

* در تمرین امروز پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، آرش برهانی و سیاوش اکبرپور غایب بودند. محمد قاضی و حنیف عمران‌زاده که به دلیل مصدومیت چند دیدار اخیر استقلال در لیگ را از دست داده بودند امروز به تمرینات بازگشتند و زیر نظر امیر حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال تمرین اختصاصی انجام دادند.

آندرانیک تیموریان ظاهراً به دلیل نارضایتی از شرایط موجود و عمل نکردن باشگاه به تعهدات مالی خود در تمرین امروز شرکت نکرده بود.

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان استقلال تنیس فوتبال بازی کردند، جالب اینکه بازیکنان برخلاف تمرینات روز گذشته شرایط مناسبی برای انجام بازی تنیس فوتبال نداشتند و بیشتر درباره خداحافظی فرهاد مجیدی صحبت می‌کردند.

* امیر قلعه‌نویی یک ساعت پیش از آغاز تمرین به کمپ آمد تا فیلم بازی روز گذشته استقلال مقابل مس را تماشا کند.

* تمرین استقلال ساعت 15:30 آغاز شد و پس از صحبت‌های کوتاه قلعه‌نویی بازیکنان در اختیار امیر حاج قاسم قرار گرفتند. سرمربی استقلال در این لحظه احمد جمشیدیان را به گوشه‌ای فراخواند تا با او درباره دیدار روز گذشته مقابل مس کرمان صحبت کند. ستار همدانی هم در این زمان با فردین عابدینی به گفت‌وگو می‌پرداخت.

* مهدی رحمتی با تاخیر چند دقیقه‌ای در تمرین حاضر شد.

* بازیکنان اصلی پس از چند دقیقه دویدن دور زمین و ریکاوری محل تمرین را ترک کردند اما سایر بازیکنان پس از انجام تمرین آقاوسط به 2 گروه تقسیم شدند تا فوتبال درون تیمی را انجام دهند. جالب اینکه مهدی رحمتی نیز در این تمرین شرکت کرد و نقش مهاجم را برعهده داشت.

* در حاشیه تمرین امروز امیر قلعه نویی حدود 10 دقیقه با جی لوید ساموئل گفت‌وگو کرد.

* منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی و دکتر امین نوروزی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند. قلعه‌نویی در خصوص وضعیت مصدومیت خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده با دکتر نوروزی صحبت کرد.

* کار نصب صندلی‌های نصب تقریبا به پایان رسیده که با نصب این صندلی‌ها سکوهای کمپ شکل بهتری به خود گرفته است.

* یک گروه فیلمبرداری برای ساخت مستندی از تمرینات استقلال امروز مشغول تصویربرداری بود.

* در حالی که بازیکنان مشغول انجام فوتبال درون تیمی بودند امیر قلعه‌نویی در گوشه‌ای از زمین و به دور از چشم همه مشغول صحبت کردن با تلفن همراه خود بود.

* سرمربی استقلال دقایقی نیز پیش از تمرین فوتبال درون تیمی با مهدی رحمتی صحبت کرد.

به گزارش تسنیم بازیکنان استقلال روز یکشنبه هفته آینده در کرج به مصاف تیم سایپا می‌روند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon