فتح‌الله‌زاده: استقلال را ۷ سال به من تحویل دهند/حاضرم مهاجم پرسپولیس باشم!

فتح‌الله‌زاده: استقلال را 7 سال به من تحویل دهند/حاضرم مهاجم پرسپولیس باشم!

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه ساختار خصوصی سازی مشخص نیست من آماده هستم که استقلال را ۷ سال بصورت پیمانکاری و بدون اینکه یک ریال از دولت پول بگیریم به من اجاره دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه جلسه امروز (دوشنبه) اتحادیه فوتبال اظهار داشت: هرچقدر جلوتر می‌رویم جلسات پخته‌تر و بیشتر می‌شود. اگرمقداری بحث‌ها را اصولی‌تر جلو ببریم و از حاشیه‌ها دور باشیم، جلسات موفق‌تری خواهیم داشت.

وی افزود: برخی دوستان می‌گویند این جلسات کُند است و باید آن را تند کرد که من هم این موضوع را قبول دارم. بعضی چیزهای ساده را باید حل کرد. اگر قرار باشد تنها دور هم جمع شویم کار اصلی از دست می‌رود. امیدوارم مکانیزم حرکتی ما بهتر شود.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه در این جلسه بحث مسلط نبودن مدیران فوتبال به زبان انگلیسی مطرح شده است، گفت: ایرادی ندارد مدیری زبان بلد نباشد. آیا مدیری که به زبان انگلیسی مسلط است باید آن را مدیر قوی بنامیم؟ مهم شأن، فهم و شعور است و تنها بلد بودن زبان مهم نیست.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: در دنیا می‌بینید که روسای جمهور کشورهای اروپایی وقتی با هم صحبت می‌کنند زبان بلد نیستند یا به عنوان مثال وقتی رئیس جمهور کشور آمریکا با رئیس جمهور روسیه صحبت می‌کند، اوباما نمی‌تواند به زبان روسی صحبت کند. آیا باید به اوباما ایراد گرفت؟ البته مدیری که زبان بلد باشد کارش بیشتر جلو می‌رود.

وی با اشاره به بحث خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس خاطر نشان کرد: بسته حمایتی دولت از این 2 تیم مشخص نیست. در انگلستان که مهد فوتبال است و درآمدزایی‌ها مشخص، سال گذشته دولت انگلیس به 2 تیم لیگ برتری برای ترمیم ورزشگاه‌های خود 60 میلیون پوند کمک بلاعوض کرد.

مدیرعامل استقلال با یادآوری اینکه در اروپا فوتبال زیان‌ده نیست، افزود: من پیشنهاد واضحی دارم. با توجه به اینکه ساختار خصوصی‌سازی مشخص نیست من آماده هستم که استقلال را 7 سال به صورت پیمانکاری و بدون اینکه یک ریال از دولت پول بگیریم به من اجاره دهند. ما پس از 7 سال بدهی این تیم را به صفر می‌رسانیم و آن را تحویل می‌دهیم. در این زمینه با محمود گودرزی، وزیر ورزش صریح صحبت نکردم اما او فردی دانشگاهی است و 2 ضربدر 2 را سریع جذب می‌کند و می‌فهمد!

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه چرا در اتحادیه رای‌گیری به درستی انجام نمی‌شود، عنوان کرد: دوستان در اتحادیه رفقاتی می‌نشینند. ما تدبیری نمی‌کنیم که چه کاری می‌خواهیم در اتحادیه انجام دهیم. ما 34 رای داریم و باید ارزش تک تک این رای‌ها را بدانیم. متاسفانه برخی کنار من می‌نشینند و نگاه می‌کنند که من به چه کسی رای می‌دهم تا آنها نیز به همان فرد رای دهند.

مدیرعامل استقلال درباره فساد در فوتبال تصریح کرد: ما نمی‌گوییم هیچ جای دنیا فساد وجود ندارد اما اعتقاد دارم که فوتبال ما یکی از پاک‌ترین فوتبال‌های دنیا است. شما ببینید برای 3 هزار میلیارد تومان پولی که از ایران خارج شد چقدر پیگیری کردند و برای داوری که احتمالاً فرض کنیم 50 میلیون تومان گرفته است، چقدر جلسه گذاشته‌اند.

«ما برای مسئله داوری 300 جلسه گذاشته‌ایم»، وی با بیان جمله اضافه کرد: آیا می‌دانید 3 هزار میلیارد چقدر می‌شود؟ اگر این پول را ضربدر 3 کنیم اندازه بودجه 10 سال فوتبال ایران می‌شود. برای طرفی که 3 هزار میلیارد پول از ایران با خودش خارج کرده چقدر جلسه داشته‌اند و برای داوری که به او اتهام زده شده چقدر جلسه برگزار کرده‌اند و چقدر مصاحبه انجام داده‌اند؟ به جای مصاحبه و بوق و کرنا کردن، بهتر است عمل کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره دیدار روز پنج‌شنبه پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان خاطر نشان کرد: اگر فرصتی باشد و استقلال دیداری نداشته باشد، برای این بازی به ورزشگاه می‌روم.

در این لحظه خبرنگار پرسید که آیا قصد دارد، درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد که فتح‌الله‌زاده پاسخ داد: اگر خود رویانیان درون دروازه دراز بکشد همه جای دروازه را پر می‌کند و نیازی به من نیست. آنها اگر فوروارد بخواهند برای‌شان بازی می‌کنم!

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon