اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاریخ دربی/همزمانی بازی با استقلال و مسابقات تیم منصوریان شائبه‌برانگیز است

اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاریخ دربی/همزمانی بازی با استقلال و مسابقات تیم منصوریان شائبه‌برانگیز است

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس به تاریخ برگزاری دیدار با استقلال اعتراض کرد و خواهان پیگیری این موضوع از سوی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اعلام تاریخ برگزاری دربی در روز 27 دی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نسبت به برخی اتفاقات و تصمیم‌گیری‌ها معترض هستیم. تیم زیر 22 سال از 22 دی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و سازمان لیگ تاریخ 27 دی را برای برگزاری دربی انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس 2 نماینده در تیم زیر 22 سال دارد و پیام صادقیان و محسن مسلمان بازیکنانی هستند که تیم ما به آنها نیاز دارد. این در حالی است که امید عالیشاه نیز مصدومیتی ندارد و تا زمان اعزام تیم زیر 22 سال به عمان به آمادگی خواهد رسید. طبق گفته منصوریان اگر تیمی 3 بازیکن در تیم زیر 22 سال داشته باشد مسابقاتش لغو می‌شود. با این حال عالیشاه دعوت نشده و از پرسپولیس 2 نماینده در تیم منصوریان حضور دارند.

قدوسی خاطرنشان کرد: دعوت از 2 بازیکن پرسپولیس به تیم زیر 22 سال و همزمانی تاریخ مسابقات این تیم با دربی شائبه‌ها و ابهاماتی را بوجود آورده و باشگاه پرسپولیس برای رفع این مسائل اعتراض خود را به برگزاری دیدار با استقلال در تاریخ 27 دی اعلام می‌کند و خواهان رسیدگی این موضوع از سوی مقامات ارشد فدراسیون و سازمان لیگ است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: با برنامه‌ای که در نظر گرفته شده احتمالا پرسپولیس علاوه بر دیدار با استقلال مقابل فولاد نیز صادقیان و مسلمان را در اختیار نخواهد داشت. با این شرایط فکر می‌کنیم در حق پرسپولیس اجحاف شده و ما مصرانه خواهان پیگیری این موضوع هستیم.

وی در ادامه درباره درگیری‌های لفظی بین رویانیان و فتح‌الله‌زاده گفت: من به این بحث ورود نمی‌کنم اما باید بگویم برخی مسئولان استقلال مدام صحبت می‌کنند و این در حالی است که رویانیان در روزها و هفته‌های اخیر حرفی درباره استقلال نزده است. اینکه چگونه چنین بحث‌هایی از سوی فتح‌الله‌زاده و برخی افراد دیگر مطرح شده جای سول دارد و نمی‌دانیم هدف آنها از این کار چیست؟ آنها شروع کننده این بحث بودند و به آن دامن زدند اما رویانیان هیچ وقت بحث را آغاز نکرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon