بررسی پرونده ویژه‌خواری ۶۵۰ میلیون یورویی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

بررسی پرونده ویژه‌خواری 650 میلیون یورویی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

خبرگزاری تسنیم: نماینده مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از بررسی پرونده ویژه‌خواری ۶۵۰ میلیون یورویی در این ستاد خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از بررسی گزارش پرونده ویژه‌خواری 650 میلیون یورویی در این ستاد خبر داد و گفت: گزارش پرونده ویژه‌خواری 650 میلیون یورویی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر پرونده ویژه‌خواری 650 میلیون یورویی در کمیسیون‌های اقتصادی و اصل 90 مجلس در حال بررسی و رسیدگی است که به‌محض نهایی شدن گزارش این پرونده در این کمیسیون‌ها، گزارش آن در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز بررسی می‌شود.

نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ادامه اظهار داشت: البته این پرونده در حال حاضر نیز در امتداد گزارش کمیسیون‌های اقتصادی و اصل 90 مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال بررسی است.

پیشتر، ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی تسنیمگفته بود که گزارش کارگروه ویژه رسیدگی به پرونده رانت 650 میلیون یورویی به‌زودی نهایی می‌شود که پس از نهایی شدن، جهت قرائت در صحن علنی پارلمان، تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon