مشکل اضافه دریافت بیمه مسکن مهر برطرف شد


مشکل اضافه دریافت بیمه مسکن مهر برطرف شد

خبرگزاری تسنیم:قائم مقام وزیر راه از ابلاغ بخشنامه وزیر تعاون به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این سازمان باید طبق مصوبه دولت به ازای هر مترمربع مسکن مهر ۵۲۰۰ تومان بیمه دریافت کرده و نباید مانند گذشته مبالغ اضافه‌ای را مطالبه کند.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: متاسفانه با وجود مصوبه دولت در خصوص تعیین 5200 تومان بیمه هر مترمربع واحدهای مسکن مهر، اما در برخی موارد مبالغی بین 7 تا 11 هزار تومان از متقاضیان مسکن مهر دریافت شده است.

وی با یادآوری این‌که وزارت تعاون وعده رفع این مشکل بیمه واحدهای مسکن مهر را داد، تصریح کرد: برای حل این مشکل مذاکراتی بین وزرای راه و شهرسازی و تعاون برگزار شد و سرانجام آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه‌ای را به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد که بر اساس آن این سازمان موظف است بر اساس مصوبه دولت بیمه واحدهای مسکن مهر را دریافت کند.

وی افزود: در بخشنامه مذکور تاکید شده که ادارات تامین اجتماعی استان‌ها باید بر اساس مصوبه دولت عمل کرده و بیش از 5200 تومان بایت بیمه هر مترمربع مسکن مهر مطالبه نکنند.

مهرآبادی با بیان این‌که به‌طور مثال بیمه یک واحد 100 متری 520 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی استان‌ها  همچنین موظف هستند حداکثر 20 روز پس از واریز حق بیمه واحدهای مسکن مهر نسبت به صدور مفاحساب اقدام کند.

انتهای پیام/

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
بانک ایران زمین