اصفهان در ۳ رده تیم ملی، والیبال کشور را تغذیه می‌کند


اصفهان در 3 رده تیم ملی، والیبال کشور را تغذیه می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس فدراسیون والیبال گفت: اصفهان در ۳ رده تیم ملی، والیبال کشور را تغذیه می‌کند و همواره ورزشکاران بزرگی را در رشته والیبال به تیم ملی معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال اصفهان، صدیقه کعبی‌زاده در مراسم افتتاحیه دوره جامع دانش‌افزاییمربیان والیبال استان اصفهان اظهار کرد: یکی از استراتژی‌های فدراسیون آموزش اثر بخش است و فدراسیون از برگزاری چنین طرح‌ها و برنامه‌های آموزش محور بوده زیرا فعالیت‌های آموزشی همیشه مغفول مانده و فدراسیون والیبال اعتقاد دارد آموزش هزینه‌بر نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده است.

وی افزود: از زمانی که تیمور باجول به عنوان رئیس هیئت والیبال استان اصفهان انتخاب شده، آنچه که فدراسیون از بیرون شاهده بوده این است که آرامش خاصی در والیبال اصفهان برقرار شده است.

نائب رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: هیئت والیبال استان اصفهان نخستین هیئت در کشور بوده که دوره جامع دانش‌افزایی مربیان والیبال را برگزار می‌کند و بدون شک تلاش می‌کنم تا به عنوان نایب رئیس فدراسیون والیبال کشور آنچه در این دوره‌ها ارائه می‌شود را به کمیته آموزش فدراسیون انتقال دهم تا به صورت سرفصل به تمام هیات های کشور ابلاغ شود.

وی بیان کرد: آموزش اثربخش می تواند تبدیل به یادگیری شود و قطعا زیربنای پرورش بازیکنان والیبال را در تمام رده‌های سنی فراهم می‌سازد زیرا وقتی مربیان خوب آموزش ببینند، افراد بیشتری را آموزش می‌دهند.

کعبی‌زاده خاطرنشان کرد: اصفهان در بخش آموزش ورود خوبی داشته و در تربیت مربی‌های متخصص به ویژه در بخش بانوان نسبت به سایر استان‌ها پیشتاز بوده و ظرفیت در استان اصفهان زیاد داریم و ظرفیت علمی این استان بالا است.

وی با بیان اینکه اصفهان در بخش بانوان یکی از ظرفیت‌ها و قطب‌های کشور بوده خاطرنشان کرد: بانوان والیبالیست اصفهانی در 3 رده تیم ملی مارا تغذیه می‌کنند و چندی پیش مهشید صادقی نایب رئیس هیات والیبال استان اصفهان و از مربیان برجسته والیبال کشور نیز به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر انتخاب شدند.

نائب رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: سیاست فدراسیون والیبال این است که اصفهان را به عنوان پایگاه اردوهای تیم ملی نوجوانان دختر برگزیند و باشگاه ذوب‌آهن همکاری خوبی با فدراسیون داشته‌اند.

وی به مناسب نبودن جایگاه اصفهان در والیبال کشور اشاره کرد و گفت: والیبال اصفهان در بخش مردان یک پیشینه خوب دارد که باید به آن دوران بازگردد و بدون شک شرایط کنونی ایده‌آل والیبال اصفهان نیست و باید والیبال اصفهان مثل گذشته در اوج قرار گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon