والیبالیست همدانی مسافر لیگ جهانی شد


والیبالیست همدانی مسافر لیگ جهانی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت والیبال همدان گفت: برای حضور در لیگ جهانی والیبال، آرمین تشکری والیبالیست همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

علی اصغر قنادادن در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار کرد: بیست‌وپنجمین دوره لیگ جهانی والیبال از دوم خردادماه امسال با حضور 28 تیم در سه رده آغاز می‌شود که هشت تیم برتر جهان در رده اول این رقابت‌ها با یکدیگر رقابت می کنند.

وی گفت : تیم ملی والیبال ایران در گروه یک دسته اول لیگ جهانی والیبال با تیم‌های لهستان، برزیل و ایتالیا همگروه است و در نهم خردادماه در نخستین بازی خود به مصاف ایتالیا می‌رود.

رئیس هیئت والیبال همدان گفت: ظهر امروز کادر فنی تیم ملی اسامی 22 بازیکن را جهت شرکت در 12 مسابقه دور مقدماتی درلیگ جهانی در سال 2014 به FIVB اعلام کرد که خوشبختانه نام  آرمین تشکری والیبالیست خوب همدانی نیز در این لیست به چشم می خورد.

وی افزود: تشکری سال گذشته نیز همراه تیم ملی در لیگ جهانی حضور داشت که  تیم ایران در نخستین دوره حضور خود در لیگ جهانی موفق به کسب مقام نهمی این رقابت شد.

علی اصغر قنادادن بیان کرد: صابر جواهری توانان نیز در تیم ملی ب ایران حضور دارد و حضور والیبالیست های همدانی در تیم های ملی نشان دهنده پیشرفت این رشته ورزشی در همدان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon