فلاحی، رئیس هیئت والیبال اردبیل شد


فلاحی، رئیس هیئت والیبال اردبیل شد

خبرگزاری تسنیم: مجمع انتخاباتی هئیت والیبال استان با حضور نایب رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی پهلوان رضازاده برگزار و نادر فلاحی به عنوان رئیس هیئت والیبال اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مدیرکل ورزرش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال  اردبیل اظهار کرد: پیروزی ها و موفقیت هایی که والیبال ایران در سال های اخیر به دست آورده است به اشتیاق و علاقمندی بیشتر مردم کمک کرده و زمینه ای را فراهم کرده تا والیبال مورد اقبال جوانان و نوجوانان این استان قرار گیرد.

ایوب بهتاج گفت: جهش توسعه ورزش والیبال در کشورمان امیدواری زیادی را در بین مخاطبان و جوانان فراهم کرده تا بتوانند در این رشته موفق عمل کنند و اگر این روند توسعه ورزش والیبال با پشتوانه سازی بازیکنان مستعد انجام شود ما در والیبال می توانیم یکی از قدرت های برتر جهان و میادین بین المللی باشیم که به تحقق این امر خوش بین هستیم.

وی تصریح کرد: انجام مسابقات استانی برای ما در اولویت است تا بتوانیم با یک هماهنگی مناسب والیبال استان را برای شرکت در عرصه های ملی و میادین بزرگتر آماده کنیم.

مدیرکل ورزرش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: رشته ورزشی والیبال توانسته در چندین سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کرده و نشاط خاصی به مردم بدهد با این وجود در استان اردبیل این رشته به دلیل مشکلات مختلفی از جایگاه واقعی خود دور افتاده است.

وی افزود: به تمامی علاقمندان والیبال قول می‌دهیم که استان اردبیل در سال‌های آینده در این رشته ورزشی بسیار موفق ‌تر می‌شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل اظهار کرد: از تمامی پیشکسوتان و داوران رشته والیبال در استان اردبیل می خواهیم که با رئیس هیئت والیبال همکاری مستمر داشته باشند تا بتوانیم با یک همکاری و همدلی خوب سبب پیشرفت هر چه بهتر والیبال در استان شویم.

بهتاج تشریح کرد: با توجه به ظرفیتی که در بخش بانوان داریم باید بیشتر در این زمینه وقت بگذاریم چرا که با وجود عقب ماندگی ها می توان با اندکی بها دادن به آنها به موفقیت های خوبی دست یابیم.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت برنامه های هیئت ها رصد می شود و رسانه ها نیز باید در این راه یاریگر اداره کل ورزش و جوانان باشند تا شاهد اعتلای ورزش استان باشیم.

مجمع انتخاباتی هئیت والیبال استان با حضور نایب رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی پهلوان رضازاده برگزار شد.

در این جلسه نادر فلاحی تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی باکسب 17 رای از مجموع 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت والیبال انتخاب شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon