رقابت ۴ نفر برای در اختیار گرفتن یک ساله باشگاه استقلال


رقابت 4 نفر برای در اختیار گرفتن یک ساله باشگاه استقلال

خبرگزاری تسنیم: وزارت ورزش و جوانان در تلاش است هر چه زودتر تکلیف باشگاه استقلال را مانند پرسپولیس مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان قصد دارد در هفته آینده تکلیف هیئت مدیره باشگاه استقلال را نیز مشخص کند تا آبی‌پوشان پایتخت همانند سرخ‌پوشان از بلاتکلیفی خارج شوند.

دغدغه وزارت ورزش انتخاب تیمی قدرتمند و البته مورد تایید این وزارتخانه برای انتخاب اسپانسر است تا بتواند مانند پرسپولیس بودجه 30 میلیاردی برای فصل آینده به این باشگاه ترزیق و همچنین بخشی از بدهی‌های گذشته باشگاه استقلال را تقبل کند.

در این زمینه شنیده می‌شود 4 فرد و گروه خواهان واگذاری یک ساله اسپانسری باشگاه استقلال هستند. یکی از این افراد مهدی پرهام مالک پیشین نساجی مازندران و عضو پیشین هیئت مدیره استقلال است که هفته گذشته با امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای برگزار کرد. او ضمن ضمانت پرداخت 30 میلیارد تومان برای یک‌ فصل خواستار حضور افراد مدنظرش در هیئت مدیره هم شده است.

این نکته را باید در گروه پیشنهادی پرهام اضافه کرد که با توجه به سابقه همکاری او با مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و با انتخاب گروه پرهام شاید شاهد ادامه فعالیت نجف‌نژاد در استقلال باشیم. در این میان شنیده می‌شود حسن زمانی دیگر عضو هیئت مدیره استقلال نیز در تیم پیشنهادی پرهام قرار دارد.

از برادران شفیع‌زاده مدیران پیشین استقلال اهواز و عبدالرضا موسوی مدیرعامل هواپیمایی زاگرس به عنوان دیگر افرادی که خواهان اسپانسری استقلال برای یک سال هستند و در این باره با وزارت ورزش هم صحبت‌هایی انجام داده‌اند، یاد می‌‌شود.

مدیرعامل هواپیمایی زاگرس یکی از دوستان امیر قلعه‌نویی است و سرمربی استقلال بارها در مصاحبه‌های خود از وی به دلیل در اختیار گذاشتن مقدمات سفر به شهرهای ایرانی برای برگزاری مسابقات تشکر کرده است.

نفر چهارم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال است که هفته گذشته و پس از پایان جلسه با خادم در وزارت ورزش اعلام کرد که دو پیشنهاد خود را به وزارت ورزش داده است. مدیرعامل استقلال در تشریح این 2 پیشنهاد عنوان کرد:«من دو پیشنهاد را در جلسه با مسئولان وزارت ورزش مطرح کردم؛ اول آنکه 3 عضو هیئت مدیره را خودم به این گروه اضافه کنم و پولی هم از وزارت ورزش نگیرم ضمن آنکه 10 میلیارد از بدهی‌های استقلال را هم پرداخت کنیم. پیشنهاد دوم ما این است که بودجه را به صورت 50 -50 پرداخت کنند در آن شرایط هم می‌توانیم 20 میلیارد از 40 میلیارد بدهی استقلال را تسویه کنیم».

نکته قابل توجه اینکه امیر قلعه‌نویی با همه افرادی که در بالا به آنها اشاره شد رابطه نزدیکی دارد و اگر هر کدام از این افراد باشگاه استقلال را تحویل بگیرد، برای سرمربی استقلال شرایط خوبی رقم می‌خورد، البته در صورتی که مدیرعامل باشگاه استقلال فردی در تضاد با قلعه‌نویی - همانند واعظ آشتیانی- نباشد. 

به گزارش تسنیم، ممکن است افراد دیگری هم به این گزینه‌ها اضافه شوند و در نهایت اسپانسری استقلال به فرد یا گروه دیگری برسد اما آنچه اکنون وجود دارد این است که وزارت ورزش نمی‌خواهد نامی از این افراد برده شود و اسپانسر کاملا در سایه باشد درست همان برنامه‌ای که درباره باشگاه پرسپولیس پیاده شد و اهالی ساختمان سئول به صورت رسمی نام اسپانسر سرخپوشان را اعلام نکردند.

درباره مدیرعاملی هم اسامی مختلفی به گوش می‌رسد از جمله قریب اما تجربه انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نشان می‌دهد که باید تا لحظه آخر منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان ماند.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon