نمی‌دانم چه تصمیمی در مورد استعفای شجاعی گرفته می‌شود اما همه باید تابع قانون باشیم


نمی‌دانم چه تصمیمی در مورد استعفای شجاعی گرفته می‌شود اما همه باید تابع قانون باشیم

خبرگزاری تسنیم: دبیرفدراسیون تیراندازی با کمان گفت: نمی‌دانم چه تصمیمی در زمینه استعفای شجاعی گرفته می‌شود اما همه باید تابع قانون باشیم.

احمد صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بحث استعفای شجاعی از فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: در این مورد از خود ایشان باید سؤال کنید. نمی‌دانم چه تصمیمی در این زمینه گرفته می‌شود و شخص شجاعی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: من دبیر مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون هستم و هر زمان که اعلام شود باید انتخاباتی برگزار شود، کارهای مربوط به آن را انجام می‌دهم. آقای شجاعی و وزارت ورزش و جوانان باید دستور این امر را بدهد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان "خبری در این مورد ندارم"، گفت: قبلاً هم گفته‌ام که در فدراسیون یک گروه کار می‌کند اما بحث استعفا چیزی است که به شجاعی مربوط می‌شود و باید از خودش در این مورد سؤال کنید.

 صاحبی در خصوص اینکه نظرش در این مورد استعفای شجاعی چیست، گفت: نگاهم این است که همه باید تابع قانون باشیم و هر چه قانون می‌گوید، اجرا کنیم. اگر تابع قانون نباشیم، نظم و انضباط برقرار نمی‌شود. با این تفاسیر دیگر نظر من چندان اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/1

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon