با داشتن کرسی جهانی می‌توانیم همپای سایر کشورها سهمیه بگیریم


با داشتن کرسی جهانی می‌توانیم همپای سایر کشورها سهمیه بگیریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان گفت: با داشتن یک کرسی جهانی می‌توانیم در جریان پیشرفت این رشته بوده و همگام با سایر کشورها در مسابقات مختلف سهمیه بگیریم و شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند روز قبل مجمع عمومی کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی با حضور 32 کشور در شهر فجیره امارات برگزار و هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران با کسب اکثریت آرا برای 2 سال دیگر در این در سمت نایب رئیسی این کنفدراسیون ابقا شد.

وی که نایب رئیسی فدراسیون  اسنوکر و بیلیارد غرب آسیا را نیز بر عهده دارد در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: داشتن یک کرسی آسیایی و جهانی می‌تواند برای هر رشته ورزشی مفید باشد. حضور من هم در فدراسیون  اسنوکر و بیلیارد غرب آسیا و کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی هم باعث رشد و ارتقای داوران ایرانی و حضور آنها در میادین بین المللی شده و هم شرکت بازیکنان ایرانی را در رقابت‌های خارجی بیشتر کرده است. ما با داشتن یک کرسی جهانی می‌توانیم در جریان پیشرفت این رشته قرار بگیریم و همگام با آنها در مسابقات مختلف سهمیه بگیریم و شرکت کنیم. 

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان ادامه داد: در جلسه‌ای که در کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی داشتیم از آنها خواستم که داوران طلایی ما در کمیته‌های مختلف این کنفدراسیون پذیرفته شوند که مورد موافقت قرار گرفت. همچنین در این نشست توانستیم حمایت کشورهای دیگر را برای استفاده از مربیان خوب دنیا برای بانوان ایران جلب کنیم. 

اسکندری در پایان تصریح کرد: کشورهایی مانند انگلستان، ولز و ایرلند حرف اول را در ورزش بیلیارد در جهان می‌زنند. ایران هم در غرب آسیا اول است و رقابت نزدیکی با کشورهای پاکستان، چین و تایلند در سطح آسیا دارد. 

انتهای پیام/ 

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon