میداودی: نشنیده‌ام ویسی بگوید مرا نمی‌خواهد


میداودی: نشنیده‌ام ویسی بگوید مرا نمی‌خواهد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قرارداد من با استقلال خوزستان به پایان رسیده و قراردادی ندارم که در لیست مازاد این باشگاه باشم.

میلاد میداودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به شایعه حضورش در فهرست مازاد استقلال خوزستان اظهار داشت: من نمی‌دانم جریان این لیست چه بوده و چگونه منتشر شده است. برای من موضع باشگاه و سرمربی مهم است و تا الان هم نشنیده‌ام که ویسی بگوید میداودی را نمی‌خواهم. در ضمن قرارداد من با استقلال خوزستان به پایان رسیده و قراردادی ندارم که در لیست مازاد باشم.

وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: قراردادم با استقلال به پایان رسیده و هنوز زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است. فعلاً عجله‌ای ندارم و به اندازه کافی فرصت دارم تا برای فصل بعد تصمیم بگیرم. اگر استقلال خوزستان پیشنهادی بدهد آن را بررسی خواهم کرد و اگر هم پیشنهادی ارائه نشد به گزینه‌های دیگر فکر خواهم کرد.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که «آیا مسئولان و سرمربی استقلال خوزستان تا الان صحبتی در مورد فصل بعد با تو نداشته‌اند؟»، افزود: قبل از پایان فصل صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه داشتم و ایشان گفت که باشگاه خواهان تمدید قراردادم است اما بعد از پایان فصل هیچ صحبتی با من نشده است.

ویسی در پایان تصریح کرد: مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و ویسی هم تا به امروز در مورد وضعیت بازیکنان سال قبل صحبتی نداشته‌اند یا حداقل اگر بحثی در این خصوص مطرح کرده‌اند، من از آن بی‌خبرم.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon