برگزاری گردهمایی‌ها روی اصول سطح کار را بالا می‌برد


برگزاری گردهمایی‌ها روی اصول سطح کار را بالا می‌برد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین ذوب‌آهن گفت: اگر گردهمایی‌های فوتبالی روی اصول انجام شود می‌تواند سطح کار را بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فیروز کریمی در مورد گردهمایی مربیان برتر و حضورش در این مراسم گفت: پیامکی برای همه فرستادند تا در این گردهمایی حضور پیدا کنند که من دریافت نکردم زیرا معمولاً صندوق پیام‌های من پر است و می‌گذارم پر بماند. از همین رو مسئولان فدراسیون می‌توانند گزارش تحویل پیامک‌هایی را که دادند بررسی کنند و متوجه می‌شوند که از من چیزی دریافت نخواهند کرد.

وی افزود: اگر این نشست‌ها روی اصول و دقیق انجام شود نکاتی وجود دارد که می‌تواند سطح بهره‌وری را افزایش دهد. 

کریمی در مورد علت حضور مربیان محدود در لیگ عنوان کرد: غیر از این نمی‌توان اتفاقی را مدنظر داشت مگر از قوطی باید مربی جوان باید در بیاوریم؟ مربیان جوان‌تر باید کلاس‌ها را بگذرانند و دستیار شوند و از رده‌های پایین‌تر آغاز کنند تا به سطح بالا برسند. در لیگ‌های دیگر هم اگر نگاه کنید همین اتفاق رخ می‌دهد و شاید سالی نهایتاً 3 مربی جدید به چرخه مربیان اضافه شود.

وی تصریح کرد: یک بازیکن با یادداشت‌برداری از نکات مربیانی که در دوران بازی با آنها کار کرده در پایان می‌تواند 50 نکته مثبت داشته باشد و با این شرایط دوره‌های مربیگری را بگذراند و از طرف دیگر معتقدم این تجربه‌ها در هیچ کلاس مربیگری آموختنی نیست.

سرمربی پیشین ذوب‌آهن در مورد اینکه خودش چقدر از مربیان جوان استفاده کرده، گفت: بیشترین مریبانی که در حال فعالیت هستند از مکتب پاس رشد پیدا کرده‌اند و در مقابل بزرگان این مکتب من کوچکترین آنها هستم. معمولا از افرادی که با آنها کار کرده بودم و از لحاظ هوشمندی و اخلاقی به آنها اعتقاد داشتم در کنار خودم به عنوان کمک استفاده کردم.

وی در مورد فصل آینده و فعالیت‌اش گفت: من برنامه‌ام را به ذوب‌آهن دادم اما برنامه دیگران بهتر بود و امیدوارم موفق باشند. من 3 پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری و 2 پیشنهاد از لیگ یک دارم.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon