میامی و سان آنتونیو در فینال کنفرانس شرق و غرب

میامی و سان آنتونیو در فینال کنفرانس شرق و غرب

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های بسکتبال میامی هیت و سان آنتونیو اسپرز به فینال کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های بسکتبال میامی هیت و سان آنتونیو اسپرز با کسب چهارمین پیروزی مقابل حریفان خود به فینال کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا رسیدند.

میامی هیت با حمایت 19615 تماشاگر سالن امریکن ایرلاینز با نتیجه 96 بر 64 میهمان خود بروکلین نتس را شکست داد تا یک پای فینال کنفرانس شرق NBA باشد. لبران جیمز در این بازی 29 امتیاز و دواین وید 28 امتیاز برای میامی کسب کردند. دواین وید در کوارتر اول بازی 12 امتیاز کسب کرد که در 179 مسابقه گذشته میامی، بی سابقه بوده است. میامی در فینال به مصاف برنده ایندیانا و واشنگتن می‎رود. 

سان آنتونیو اسپرز دز سالن AT&T با نتیجه 104 بر 82 میهمان خود پورتلند را شکست داد و راهی فینال کنفرانس غرب شد. دنی گرین برای اسپرز 22 امتیاز و 9 ریباند کسب کرد. دامین لیلیارد برای پورتلند، 17 امتیاز، 1 ریباند و 10 پاس گل به دست آورد. سن آنتونیو در فینال کنفرانس غرب به مصاف برنده دیدار اوکلاهماسیتی تاندر و لس آنجلس کلیپرز می‌رود. 

انتهای پیام/ 

 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon