کابلی: فدراسیون کشتی میزبانی جام جهانی در سالن آزادی را پیگیری نکرد

کابلی: فدراسیون کشتی میزبانی جام جهانی در سالن آزادی را پیگیری نکرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجموعه ورزشی آزادی با تشریح آخرین اقدامات عمرانی در این مجموعه گفت که فدراسیون کشتی پس از ارسال یک نامه دیگر بحث برگزاری جام جهانی کشتی در سالن ۱۲ هزار نفری را پیگیری نکرد.

توفیق کابلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ساخت و ساز جدید در بخش جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت‌های خود را مطابق هر سال برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای لیگ چهاردهم آغاز کرده‌ایم. بحث بازسازی چمن ورزشگاه برای لیگ آینده آغاز شده و برای آنکه مشکل چکه کردن آب در هوای بارانی جایگاه خبرنگاران حل شود هم اقدامات لازم را برای بازسازی این جایگاه انجام می‌دهیم تا جایگاهی در شأن نمایندگان رسانه‌های گروهی ایجاد شود.

وی این فعالیت‌های عمرانی را بی‌ارتباط به بحث میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 دانست و تصریح کرد: هنوز میزبان این مسابقات تعیین نشده و ما فعالیت روزمره خود را انجام می‌دهیم. اگر میزبانی چنین مسابقاتی به ایران داده شود فعالیت‌های ویژه‌ای را منطبق با شرایط چنین رویدادی آغاز خواهیم کرد چراکه آن مسابقات فعالیت عمرانی خاص خود را طلب می‌کند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره دلیل برگزار نشدن مسابقات جام جهانی کشتی در سالن 12 هزار نفری و ارتباط آن با دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال عنوان کرد: مجموعه ورزشی آزادی هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در سالن 12 هزار نفری نداشت و اصلا این موضوع ارتباطی با بحث والیبال ندارد. فدراسیون کشتی نزدیک 2 ماه پیش در نامه‌ای درخواست خود را برای برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد و ما هم موافق بودیم اما خودشان بعد از آن دیگر این بحث را دنبال نکردند و سپس در رسانه‌ها اعلام شد که این مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

کابلی در مورد اظهارات رسول خادم مبنی بر اینکه اگر مسابقات کشتی جام جهانی در جایی غیر از سالن شهدای هفتم تیر، 700 میلیون تا یک میلیارد هزینه اضافه را طلب می‌کرد، خاطرنشان کرد: از چنین موضوعی اطلاع ندارم و شاید فدراسیون کشتی حساب و کتاب خودشان را داشته‌ است. من از چنین بحثی خبر ندارم.

وی در مورد تجربه بلیت فروشی الکترونیک در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: از همین امروز هم آمادگی فروش کامل بلیت الکترونیکی را داریم، با هماهنگی و همکاری شرکت توسعه و تجهیز، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دستگاه‌های مورد نیاز در ورزشگاه نصب شده و تنها اراده و تصمیم نهایی برای بلیت فروشی کاملا الکترونیک باقی مانده که باید گرفته شود و اینکه تنها بخشی از ورزشگاه بلیت فروشی الکترونیک شود اقدام مناسبی نیست.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد آمادگی برای میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال به تسنیم گفت: در این زمینه هماهنگی کاملی بین مجموعه، وزارت ورزش و صدا و سیما وجود دارد. این مسابقات در سالن 12 هزار نفری برگزار خواهد شد و تمامی تمهیدات را پیش بینی کرده‌ایم. روز گذشته (دوشنبه) هم عوامل صدا و سیما برای بررسی شرایط سالن جهت پخش مستقیم این مسابقات به ورزشگاه آزادی آمده‌ بودند.

کابلی در مورد بحث توسعه زمین شماره دو و سه ورزشگاه آزادی یادآور شد: این دو زمین تنها جنبه تمرینی دارد و مانند گذشته از آنها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon