اکبری: هنوز از باشگاه پیکان جدا نشده‌ام

اکبری: هنوز از باشگاه پیکان جدا نشده‌ام

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فصل گذشته تیم والیبال پیکان گفت: هنوز از باشگاه پیکان پیکان جدا نشده‌ام و با این تیم تسویه حساب نکرده‌ام.

پیمان اکبری در مورد شرایطش به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من هنوز از باشگاه پیکان جدا نشده‌ام و با این تیم تسویه حساب نکرده‌ام. افرادی در مورد جدایی من از پیکان تصمیم گرفته‌اند و با کادر فنی جدید قرارداد بسته‌اند که الان دیگر در این تیم تصمیم گیرنده نیستند.

وی افزود: هنوز حدود 40 درصد قراردادم را از باشگاه طلب دارم. اگر با من تسویه حساب شد که سراغ گزینه‌های دیگر می‌روم ولی اگر این اتفاق نیفتد، جریان من و پیکان به صورت دیگری خواهد بود. خوشبختانه سازمان لیگ هم مقرر کرده تیم‌هایی مجاز به حضور در لیگ برتر هستند که به طور کامل با بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته تسویه حساب کرده باشند. 

اکبری عنوان کرد: پیشنهادهایی از چند تیم دارم ولی هنوز به صورت رسمی با هیچ یک به توافق نرسیده‌ام چون وضعیتم با پیکان هنوز مشخص نیست. 

سرمربی تیم والیبال زیر 23 ایران در مورد وضعیت تیمش گفت: حدود 8 بازیکن داریم که اسمشان در لیست 22 نفره ایران در لیگ جهانی والیبال رد شده است. تعدادی از بازیکنان زیر 20 سال در تیم ما حضور دارند که برای مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به میزبانی تهران (اردیبهشت 1394) آماده می‌شوند. تنها تورنمنت پیش روی ما هم جام آسیا (AVC Cup ) است که از 27 مرداد تا 3 شهریور قزاقستان برگزار می‌شود. بعد آن بازیکنان در اختیار باشگاه‌های خود هستند تا برای مسابقات زیر 23 آسیا در تهران آماده شوند. 

اکبری همچنین به ملاقاتش با اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال اشاره کرد و اظهار داشت: من و کواچ از زمانی که او در لیگ برتر بازی می‌کرد و من کاپیتان تیم ملی بودم با هم آشنا بودیم. پیش از رفتن تیم ملی به اردوی اروپا، نشستی با هم در مورد آماده نگه داشتن بازیکنان مد نظر او در تیم زیر 23 سال برگزار کردیم. 

انتهای پیام/ 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon