تشکری: در روزهای استراحت هم وزنه می‌زنیم

تشکری: در روزهای استراحت هم وزنه می‌زنیم

خبرگزاری تسنیم: مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: حتی در روزهایی که کواچ به تیم استراحت می‌دهد، بازیکنان به سالن وزنه می‌روند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به8 نقل از سایت فدراسیون والیبال آرمین تشکری در مورد اردوی تیم ملی والیبال در اروپا اظهار داشت: اردوی خوبی را در وارنا پشت سر گذاشتیم که تاثیر زیادی در آمادگی بازیکنان و رسیدن به شرایط مسابقه داشت. در بازی نخست مقابل بلغارستان، بازیکنان این تیم سرویس‌های خیلی خوبی می‌زدند و همین مسئله باعث پیروزی آنها شد اما با آنالیز کادر فنی و کم کردن نقاط ضعف تیم در مسابقه دوم بازی راحت تری ارائه دادیم و به پیروزی رسیدیم.

مدافع وسط تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: همه بازیکنان با تمام توان تلاش می‌کنند و حتی در روزهایی که کواچ به تیم استراحت می‌دهد، بازیکنان به سالن وزنه می‌روند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند. اختلاف ارتفاع و خستگی راه باعث شد در بازی مقابل بلغارستان اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشته باشیم. بدن بازیکنان نیز نیاز به زمان دارد تا با شرایط جدید عادت کند.

تشکری درباره عملکردش در دیدارهای تدارکاتی مقابل بلغارستان گفت: در این 2 مسابقه هر زمانی که فرصت حضور در میدان را داشتم تلاش زیادی کردم تا بهترین عملکردم را ارائه کنم و در کار تیم موثر باشم. به دلیل تمرینات و بدنسازی سنگینی که داریم از نظر بدنی آمادگی 50 درصدی داریم اما قطعا با برنامه‌ریزی کادر فنی در آستانه مسابقات فشار تمرینات کمتر می‌شود و بدن بازیکنان نیز شرایط بهتری خواهد داشت.

مدافع وسط تیم ملی والیبال تاکید کرد: لیگ جهانی سخت‌تر از سال گذشته است و باید زحمت زیادی بکشیم. در سطحی قرار داریم که اگر بخواهیم یک پله بالاتر برویم باید فشار زیادی به خود وارد کنیم و تمام تمریناتی که در چند سال گذشته انجام داده‌ایم را دوباره مرور کنیم. امیدوارم تیم ملی در این مسابقات موفق عمل کند.

انتهای پیام/ 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon