حذف غایبان و اضافه شدن ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال «ب»

حذف غایبان و اضافه شدن 2 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال «ب»

خبرگزاری تسنیم: چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال «ب» ایران با ۵ تغییر در ترکیب بازیکنان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال «ب» کشورمان با حضور 17 بازیکن آغاز شد. در این اردو 3 بازیکن از فهرست تیم کنار گذاشته شدند و بازیکن جدید به اردو حضور یافتند>

محمد طاهر وادی، مصطفی باقری، فرهاد سال افزون، محمد فلاح زرچوب، علیرضا جدیدی، سعید مصطفی‌وند، سجاد دهنوی، ناصر رحیمی، علی حسین، فرهاد ظریف، فرهاد پیروت‌پور، جواد حسین آبادی، سید محمدرضا حسینی پویا، آرش کشاورزی، علیرضا نصر اصفهانی و پوریا فیاضی نفرات حاضر در اردوی سوم بودند که فرهاد پیروت پور به غیبت، حذف و آرمین رنجبر جایگزین او شد. همچنین آرش کشاورزی نیز به دلیل بیماری، حذف و سعید شیرود به جای او به اردو دعوت شد. علیرضا نصراصفهانی نیز به دلیل مشکلات تحصیلی در اردو حضور نیافت و کنار گذاشته شد.

بازیکنان تیم ملی والیبال «ب» در اردوی چهارم صبح‌ها کارهای تکنیکی و کار باوزنه را در دستور کار خود دارند و عصرها نیز تاکتیک‌های تیمی را مرور می‌کنند.

این تمرینات زیر نظر کادر فنی شامل حسین حسینی به عنوان سرپرست، پیمان اکبری به عنوان سرمربی، رضا ابراهیمی، کیوان مجردی، ایرج مقدم، رحمان محمدی‌راد، رضا تندروان به عنوان مربی، رضا زینال زاده به عنوان بدنساز، مهرداد مهرانپور به عنوان آنالیزور و علی محمدی فرد به عنوان فیزیوتراپ برگزار می‌شود و تا 9 خردادماه ادامه دارد.

تیم ملی والیبال «ب» ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا که اواخر مرداد و اوایل شهریورماه سال جاری در قزاقستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/ 

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon